Portada Conceyos Habrá nuevos cursos de formación en tecnoloxíes pa families d’Avilés

Habrá nuevos cursos de formación en tecnoloxíes pa families d’Avilés

by redacción asturnews

La Sección d’Educación del Conceyu d’Avilés va convocar una segunda edición de los cursos gratuitos de formación en conocencies básiques de nueves tecnoloxíes dirixíos a los padres y madres de los alumnos y alumnes de los centros públicos de la ciudá. Primero que rematara’l plazu de matriculación para tolos cursos ufiertaos, yá se cunta con 696 inscripciones, polo que foi necesariu cerrar les almisiones pa garantizar la calidá nes enseñances.

El primeru de los cursos a impartir ye’l de Microsoft Teams, que cunta con 169 persones inscrites y empieza el llunes 19. El restu son el cursu Microsoft Outlook (107 persones inscrites), Conversión de Word a PDF (126 persones inscrites), Seguridá y TIC para menores y families (141 inscritos) y Google Drive: ofimática na nube. (153 persones inscrites) van impartir de manera telemática y traten sobro’l manexu de distintes ferramientes informátiques que’l so usu ver amontáu dende’l confinamientu, por cuenta de la estensión de la educación non presencial.

Esta ufierta formativa partió de la demanda de les AMPAS y los centros educativos, énte les necesidaes detectaes pol zarru de los centros por Covid19. Esta situación obligó a afaer los métodos habituales d’enseñanza presencial a plataformes online.  Los centros educativos detectaron nel alumnáu y families grandes faltes y dificultaes a la de faer frente a esti nuevu escenariu polo que la iniciativa d’Educación busca, na midida de lo posible, desaniciar la fienda dixital.

Esta formación cuntó con una gran acoyida, superando en demasía la previsión inicial. Por ello, y coles mires de poder xestionar con calidá esta ufierta formativa, la Sección  d’Educación tomó la decisión de cerrar  el plazu d’inscripción de tolos cursos el pasáu vienres  16 d’ochobre. Amás van reaxustase los conteníos teóricos y prácticos de cada píldora formativa pa poder dar respuesta a toles duldes particulares que pudieren dir surdiendo mientres el so desenvolvimientu.

Una vegada rematada la formación, les persones que la deseyen pueden siguir de manera autodidacta nos centros de dinamización tecnolóxica local, d’accesu públicu y gratuitu a les Tecnoloxíes de la Información y la Comunicación, onde’l personal encargao va poder resolver duldar puntales que los surdan. Pa poder allegar a los Telecentros Avilés I y Avilés II ye necesaria la cita previa bien per teléfonu (985 12 90 30 y 985  12 98 04) o al   traviés de la web municipal.

Tres esta primer edición y si sigue esta gran demanda dende los centros educativos y les families, va abrise xuna segunda, a partir de febreru de 2021, onde va ser posible inscribise a los cinco cursos: Microsoft Teams, Microsoft Outlook, Conversión de Word a PDF, Seguridá y Tic pa menores y families y Google Drive: ofimática na nube.

Más información

Tamién te podria gustar