Portada Sociedá Gustavo Bueno llama-y a IX ‘ONG del bable’

Gustavo Bueno llama-y a IX ‘ONG del bable’

by asturnet

Tres del intercambiu de palabres ente l’economista y Premiu Príncipe d’Asturies, Juan Velarde, y el conseyeru de Justicia, Francisco Javier García Valledor, el filósofu Gustavo Bueno califica a IX como ‘ONG folclórica’.

Pa Bueno, les afirmaciones del conseyeru, nes que definía a Velarde como ‘especime del Antiguu Rexime’, tán fuera de llugar y descalifiquen al propiu Valledor. El filósofu dixo que los dos tienen el so aquel de razón, anque dende diferentes puntos de vista: ‘Velarde tien razón dende la perspectiva de la economía política y Valledor dende los nacionalismos, que son el refugium pecatorium d’IX, ONG del bable’. Y terminó diciendo: ‘A ver que tien más pesu: un argumentu dende’l puntu de vista d’España o d’una ONG folclórica’.

Pela so parte, Velarde da por terminada la polemica asegurando que ‘quien contesta con insultos, a sí mesmu se califica. Nun tengo más nada que dicir.’

Pal Secretariu Xeneral d’IX, Jesús Iglesias, ta dándose-y demasiada importancia a esti episodiu. Pero de toes maneres apoyó la postura defendida pol so compañeru de partíu, diciendo que Velarde será una autoridá en materia económica, pero nun lo ye na llingüística.

Tamién te podria gustar