Portada Música Guns N’Roses, Extremoduro o Alejandro Sanz tan ente les cites musicales pa 2021

Guns N’Roses, Extremoduro o Alejandro Sanz tan ente les cites musicales pa 2021

by redacción asturnews

Andalucía va acoyer en 2021 conciertos como los de Guns N’Roses, Extremoduro o Alejandro Sanz, cites pospuestes en 2020 por causa de la pandemia provocada pola Covid-19, que tamién obligó a atayar otros alcuentros musicales como los de Manuel Carrasco o Marc Anthony.

Asina, l’Estadiu Benitu Villamarín vuelve ser l’escenariu del conciertu que los Guns N’Roses tienen previstu ufiertar el próximu 5 de xunu en Sevilla, una cita que la banda estadounidense de hard rock tenía entamada pal pasáu 23 de mayu y que tuvo que ser suspendida, al igual que’l restu de la so xira europea.

Extremoduro, pela so parte, anunció en payares les feches de la so nueva xira de despidida en 2021, cola que va llegar el 19 de xunu al Estadiu de la Cartuxa de Sevilla, el mesmu espaciu nel que’l grupu estremeñu tenía previstu actuar el pasáu 30 de mayu,  ente qu’Alejandro Sanz tamién hai reprogramado les sos cites n’Andalucía con LaGira. Asina, el madrilanu tien dos conciertos en Marenostrum Fuengirola los próximos 2 y 3 de xunetu y el 9 y 10 de xunetu nel Estadiu Ramón de Carranza de Cádiz.

Marc Anthony volvió programar anguaño un conciertu en Fuengirola, concretamente’l 25 de xunu, en pasando’l día antes col so Opus Tour per Sevilla y aportar el 1 de xunetu a Chiclana de la Frontera (Cádiz). Manuel Carrasco recupera tamién anguaño dalgunes de les cites previstes en 2020 y va actuar, ente otres ciudaes, en Málaga’l 5 de xunu, en Isla Cristina (Huelva) el 6 y 7 d’agostu y na capital andaluza’l 18 de setiembre.

Bad Religion, quien teníen previstu volver al nuesu país l’añu pasáu pa celebrar los sos 40 años de carrera musical, retomen los sos conciertos n’España, siendo de nuevu Málaga’l llugar onde la banda americana de punk-rock va actuar el próximu 18 de mayu.

Igualmente, David Bisbal reprograma la so xira y convoca a les sos fans el 4 de junio Sevilla, el 19 de xunu en Málaga, el 25 de xunu en Granada, un día dempués en Córdoba y yá n’agostu en Chiclana de la Frontera (Cádiz) y en Marbella, ente que Pablo López fai lo propio y llega a Málaga’l 8 de mayu cola so ‘Xira Unikornio’, y trés díes depués a Sevilla, ciudá na que repite en xunu (díes 17, 18, 19 y 20), pa recalar el 26 de xunetu nel Starlite Catalana Occidente de Marbella.

Va Ser el festival marbellí el qu’axunte esti 2021 a nomes como Tom Jones (8 de xunetu), José Luis Perales (día 10), Maluma (16 de xunetu), Lionel Richi (el día 27), Simple Minds (31 de xunetu), Morat (2 d’agostu), Raphael (día 5), Tomatito (13 d’agostu), Estopa (día 19), Rozalén el 26 d’agostu o Ara Malikian dos díes depués.

Otru festival, el Concert Music Festival 2021 de Chiclana de la Frontera (Cádiz) va acoyer esti branu les actuaciones de Loquillo el 9 de xunetu; Andrés Calamaró el 24; Sting el 29 de xunetu; Leiva el primeru d’agostu; Preguera Soler el día 12; Miguel Poveda el 15; Los secretos el 16; o Mónica Naranxal el 20 d’agostu.

Otres cites previstes n’Andalucía pa esti 2021 son los conciertos de Marlon el 27 de febreru en Málaga; Hidrogenesse el 19 de marzu en Granada; Viva Suecia’l 17 d’abril en Córdoba; El Barriu’l 1 de mayu en Córdoba y el día 22 en Málaga; Daddy Yankee y Karol G el 26 de xunu en Granada; Bunbury el 18 de setiembre en Málaga; Indio Martínez el 16 d’ochobre en Xaén; o Alejandro Fernández el 25 de payares nel Martín Carpena de Málaga.

Tamién te podria gustar