Portada Cine Guillermo del Toro va estrenar la so nueva película nel Festival de Sitges

Guillermo del Toro va estrenar la so nueva película nel Festival de Sitges

by redacción asturnews
Foto: Richard Sandoval (https://www.flickr.com/photos/hispaniclifestyle/)

La película La forma de l’agua, escrita y empobinada por Guillermo del Toru, va inaugurar el Sitges-Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya 2017. Esti cuentu fantásticu ambientado na Guerra Fría va llevantar el telón de la 50 edición el 5 d’ochobre, que va tener como padrín al mesmu Del Toro.

Nun esmolecedor llaboratoriu d’alta seguridá, mientres la Guerra Fría, produzse una conexón insólita ente dos mundos aparentemente alloñaos; la vida solitaria de la trabayadora del llaboratoriu Elisa camuda por completu cuando afaya un esperimentu clasificáu como secretu.

La cinta de Guillermo del Toro, que se va estrenar n’España en xineru de 2018, ta protagonizada por Sally Hawkins, Michael Shannon, Richard Jenkins, Doug Jones, Michael Stuhlbarg y Octavia Spencer, y cuenta con una banda sonora creada por Alexandre Desplat.

Amante de les criatures fantásticu y amigo del festival, Del Toru yá inauguró’l certame en 2006 con El llaberintu del faunu , anque la so primer visita al festival foi en 1993, cuando llogró’l premiu al meyor guión pola so ópera prima Cronos .

Tamién te podria gustar