Portada Lliteratura Guillermo Busutil algama’l Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2021

Guillermo Busutil algama’l Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2021

by redacción asturnews

Guillermo Busutil vieno acabante ser galardonáu col Premiu Nacional de Periodismu Cultural 2021 “por ser un periodista cultural polivalente d’alta calidá”, según el xuráu, que tamién reseñó que cultivó con “acierto” disciplines tan variaes como la lliteratura, les artes plástiques y el cine.

El Ministeriu de Cultura y Deporte reconoz con esti premiu la trayectoria periodística nel ámbitu de la cultura desenvuelta por una persona física española que la so actividá ta dedicada a la información cultural sía como quier la llingua o llingües del Estáu utilizaes nel desenvolvimientu del so llabor.

Los sos artículos, según señaló’l xuráu nuna nota, caracterizase por una “prosa elegante, trupa y precisa”. Mientres los sos dolce años al mandu de rla evista ‘Mercuriu’, consolidarase como una de les publicaciones lliteraries más espublizaes y lleíes d’España. El xuráu destacó que nel so llibru ‘La cultura, queríu Robinson’ realizó una aportación “sustancial a la reflexón sobro’l periodismu cultural n’España”.

Tamién te podria gustar