Portada Sociedá Greenpeace incluí la planta d’Arcelor n’Avilés y la papelera de Navia como puntos negros de la contaminación n’Asturies

Greenpeace incluí la planta d’Arcelor n’Avilés y la papelera de Navia como puntos negros de la contaminación n’Asturies

by asturnet

Greenpeace incluí la planta avilesina d’Arcelor y la papelera d’ENCE en Navia ente los puntos negros de la contaminación na península. Nel informe tamien alvierte del peligru pa la salú humana ya’l mediuambiente que supón la construcción de la incineradora de Serín. “Esti tipu d’instalaciones son la peor forma de xestionar les basories ya qu’emiten ente otros contaminantes, dioxines y furanos”.

El trabayu de Greenpeace ta centráu nos sectores más contaminantes por comunidaes autónomes. Nesti sen la organización recordóa qu’Asturies cunta con un importante texíu industrial con industries papeleres, metalúrxiques y químiques amás de tar sometía a un gran tráficu marítimu, col riesgu de contaminación qu’esto supón.

No tocante a les consecuencies d’esta situación, Greenpeace sorayó que la contaminación tien gra rellación col altu númberu d’enfermos de cáncer na rexón.”Hasta un 12% de los casos puen debese a la esposición nel trabayu a contaminantes como disolventes orgánicos, compuestos de níquel, pesticides o hidrocarburos”. Otros tipos de cáncer igualmente frecuentes n’Asturies, según Greenpeace, son “los de boca, esófagu, y farinxe lo que demuestra la relación ente esti tipu d’enfermedaes y les árees industriales”.

Tamién te podria gustar