Portada Música Green Desert Water presenta en Factoría Sound el so últimu discu

Green Desert Water presenta en Factoría Sound el so últimu discu

by redacción asturnews

Factoría Sound camuda de rexistru na so segunda cita de 2022, y ufierta la posibilidá d’esfrutar d’unu de los referentes internacionales del stoner rock: Green Desert Water. La banda uvieina va presentar en directu, y ex esclusiva para toa Asturies el so nuevu discu, “Black Harvest”, na sala escénica de la Factoría Cultural, esti vienres a les 21 hores.

Les entraes atopar a la vienta, con un preciu de 10 euros, 12 el día del conciertu, nes canales habituales, la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes y la taquilla de la Casa de Cultura.

Green Desert Water son Juan Arias García, al baxu fuzz; Dani Bárcena, cola batería y la percusión, y Kike Sanchís, a la guitarra y a la percusión. Roqueros de raza, y abanderaos de la distorsión, l’añu pasáu sacaron a la lluz el so nuevu álbum, “Black Harvest”, que les revistes especializaes asitiaron ente los meyores del añu nel panorama rock nacional.

En 2018 vía la lluz el so primer discu, “Cortil Plexus”, respondíu por pol prestixosu sellu Small Stone Records, convirtiéndolos na primera y única banda española en trabayar cola afamada casa norteamericana, pionera en dar voz a los soníos aburuyaos del stoner.

Con “Black Harvest” afonden nel so habitual contundencia, na potencia de los soníos, más duros, más compactos y más intensos, pero ensin perder la esencia atmosférica y bluesy que caracteriza la so personalidá sonora. El discu foi producíu por Pablo Martínez y Diego Martínez “Manfred” en Ovni estudiu.

El so públicu pártese a caballu ente Europa y Estaos Xuníos, y constata en cada conciertu que la conexón cola banda nel escenariu algama otra dimensión, alzando cada cita a la categoría d’esperiencia única. Colos sos riffs feroces, aburuyar sicodéliques, los intensos descensos y ascensos qu’acompañen a la voz. Xuna esencia que los avera a los Black Sabbath de los años setenta.

Mientres la so última xira polos Estaos Xuníos, en 2019, Green Desert Water compartió cartelu con Rede Fang, John García (ex Kyuss) and The Band Of Gold, Radio Moscow, Sasquatch y Nebula, ente otros, espublizando la so propuesta en festivales de Les Vegues, Oceanside o Palm Springs

Públicu y músicos fundir en cada actuación, xuna sensación que podrá esfrutase n’un Factoría Sound que caltien, de la mano de la conceyalía de Cultura d’Avilés, el sellu calidable que lo convierte nun referente musical nel norte d’España.

Tamién te podria gustar