Portada Lliteratura Grau acueye la presentación de la novela última de Fernando Martínez Álvarez

Grau acueye la presentación de la novela última de Fernando Martínez Álvarez

by asturnet

El Foru de Creación y Llectura de la Biblioteca de Grau presenta la novela “Un mundo así” de Fernando Martínez Álvarez el próximu xueves día 17 d’avientu a les 19:30 hores na Sala polivalente de la Casa de Cultura. Esta ye’l primer llibru que publica’l Foru, que yá edita la revista de creación lliteraria y plástica “Las Hojas del Foro”, amás d’entamar otres munches actividaes culturales como’l concursu de cartes d’amor, los alcuentros añales de lliteratura y arte, presentaciones de llibros, esposiciones, etc.

El llibru ta editáu na colección Valkenburg de la editorial KRK y cuenta col patrocinio de la Conceyalía de Cultura del Ayuntamientu de Grau. Fernando Martínez Álvarez ñació en Pravia, pero vive en Grau dende va años. Terceru de cuatro hermanos, nuna familia de madre maestra y padre veterinariu, foi educáu por dambos na conocencia y procuru del llinguaxe y l’amor pola natura. Trabaya dende va más de venti años como guarda del Mediu Natural d’Asturies.

La novela narra la vida, siempres ocupada, de los guardaviesques del Parque de los Montes de La Vela (nuna comarca imaxinaria). El procuru de los recursos naturales, de la flora y de la fauna del Espaciu Protexíu; la xestión de les especies cinexétiques, los estudios que se realicen d’animales xabaces protexíos y en peligru de etinción o la llucha contra’l furtivismu, son toles xeres qu’enllenen los díes d’esa difícil vida. Como la de Bruno, un guardabosques con esperiencia, que dende va dellos años sofita la so obra.

Tamién te podria gustar