Portada Lliteratura Grao acueye’l vienres la presentación de “La Fábrica de Lluz” de Xuan Santori

Grao acueye’l vienres la presentación de “La Fábrica de Lluz” de Xuan Santori

by asturnet

La Casa de la Cultura de Grao acoyerá’l vienres 19 d’avientu la presentación del nuevu llibru de Xuan Santori “La Fábrica de LLuz” que vieno acabante asoleyar Editorial Universos.

El nuevu llibru de Xuan Santori texe la urdime cultural ya histórica d’Asturies al traviés de testos curtios, poemes y semeyes, que falen del yo colectivu pa interpretanos y dicinos como somos.

Nesti volume cuéntense histories de persones de la cai, xente normal, que vive y siente, recuerdos de la Guerra Civil, y la memoria del autor como filu conductor.

“La fábrica de lluz” entama con una cita de Benito Jerónimo Feijoo que se refier a la lluz que los homes necesiten nel camín de la vida. La nueva obra de Xuan Santori pretende ser un terrén onde espoxigue la lluz que nos allume y sirva de niciu sobre el destín que nos espera.

Xuan Santori ye un qutor que dase a conocer como poeta con la apaición de los llibros Zunes, Les inconveniencies de la especie, (Premiu Teodoro Cuesta 1999) y Bis a bis. Como traductor, tien feches tornes de testos y autores vinientes del mundu anglosaxón, como John Berger. Ye autor del ensayu Milenta voces. Visiones del Surdimientu. Con La fábrica de lluz sigue’l camín abiertu por La heredá.

La prosa de Santori ye un testimoniu vital d’esperiencies trataes de mou lliterariu que l’autor igua con procuru y dedicación esquisito.

Tamién te podria gustar