Portada Sociedá Google ye la empresa tech que más xuntes consigue cola Comisión Europea

Google ye la empresa tech que más xuntes consigue cola Comisión Europea

by redacción asturnews

Alphabet presenta esti xueves 26 d’ochobre los sos resultancies trimestrales referentes al periodu xunetu-setiembre d’anguaño y ye tamién noticia por ser la empresa tech que más xuntes consigue cola Comisión Europea.

Nel trimestre pasáu los beneficios de la empresa tuvieron lastrados pola multa de 2.420 millones d’euros impuestos pola Comisión Europea por favorecer los sos propios anuncios y los de los sos veceros nel sistema de comparancia de precios del so buscador.

Como amuesa esta infografía de Statista, Google nun ye la empresa tecnolóxica que más invierte en grupos de presión na Unión Europea, sinón que con un presupuestu 4,25 millones d’euros añales atopar nel segundu llugar, frente a los 4,5 millones d’euros de Microsoft. Sicasí, esta compañía sí ye la que consigue más xuntes con altos cargos de la Comisión Europea. Dende 2014, nel rexistru de la tresparencia de la UE consten 153 alcuentros de los lobbistas de la compañía, cifra bien cimera a les de los sos competidores, según datos recoyíos por International Transparency EU.

Selmanes dempués de la sanción de la UE a Google, nos medios de comunicación especular con una segunda multa del Executivu européu en relación col sistema operativu de Google, Android. Nun sería d’estrañar qu’esti fora una de les principales esmoliciones qu’animen na actualidá al xigante a alcordar nuevos alcuentros con altos cargos de la Comisión Europea.

Tamién te podria gustar