Portada Tecnoloxía Google.com ye la páxina web más visitada del mundu

Google.com ye la páxina web más visitada del mundu

by redacción asturnews

Seguro que la mayoría de nós preguntárase dalguna vegada cuálos son los sitios web más visitaos del mundu y la rempuesta ye bien cenciella, el buscador más emplegáu, google.com, llidera la llista.

Si tuviéramos qu’aldovinalo, probablemente nun precisaríamos consultar Google pa saber que’l buscador ocupa’l primer puestu de la llista de les diez páxines web con más visites a nivel mundial. Sicasí, dexando a un llau páxines como YouTube y Facebook, el nivel de obviedá mengua a midida que baxamos puestos de la clasificación, y dalgunos de los sitios de la llista pueden sosprendenos o inclusive ser completos desconocíos para munchos de nós.

Según la ferramienta de midida dixital SimilarWeb, nel sestu llugar atópase’l motor de busca chinu baidu.com, que recibió 5.750 millones de visitantes n’agostu, y n’octava posición yandex.ru, el buscador rusu, con 3.850 millones. Nun hai que dir bien llueñe para atopar una páxina de pornografía, con xvideos.com nel décimu llugar y 3.450 millones de visites nel mes.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar