Portada Tecnoloxía Google adquier Fitbit,el fabricante de dispositivos wearables que más viende

Google adquier Fitbit,el fabricante de dispositivos wearables que más viende

by redacción asturnews

A finales de la selmana pasada, el xigante tecnolóxicu Alphabet anunció la compra del fabricante de pulseres de fitness Fitbit, por 2.100 millones de dólares estadounidenses.

Con ello, la empresa matriz de Google fai la so incursión nel mercáu de los wearables, nel qu’Apple ye anguaño’l líder indiscutible con 12,8 millones d’unidaes distribuyíes nel primer trimestre de 2019, siguíu de Xiaomi, con 6.6 millones.

La tecnoloxía ‘wearable’, esto ye, d’aquellos dispositivos que pueden llevase puestos nel cuerpu, consolidóse como una nueva área de negociu de les empreses tecnolóxiques. Y ye que la demanda d’estos dispositivos, ente los que s’atopen los fitness trackers’, los relóes intelixentes y los auriculares inalámbricos, aumenta cada trimestre.

Tal que amuesa esti gráficu de Statista, según datos de la consultora IDC, una de les novedaes del sector ye la desestacionalización de les vientes d’estos dispositivos, que yá non s’adquieren solo como regalu navidiegu. Asina, nel primer trimestre d’anguaño los fabricantes unviaron a les tiendes 49,6 millones de dispositivos, un volume comparable al de les temporaes de Pascues anteriores.

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar