Gonzalo Suárez presenta los llargometraxes de les asturianes Lucinda Torre y Teresa Marcos

30 xunu 23:45 2005 Imprimir

El presidente del Principáu, Vicente Álvarez Areces y la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, asistieron esti meudía a la presentación en Madrid del proyectu “Primeras tomas”, una iniciativa del productor Juan Gona pa sofitar el trabayu de nuevos realizadores mozos. Ente los tres primeros largometraxes que formen parte del proyectu, dos son de les cineastes asturianes Lucinda Torre y Teresa Marcos. El director Gonzalo Suárez foi l’encargáu de presentar esi nuevu proyectu de Juan Gona.

El conocíu productor de películes y series de televisión pretende con “Primeras tomas” apoyar obres escrites y dirixíes por nuevos talentos pa un públicu mozu y cola intención d’aportar una visión actual y dinámica de temátiques universales. Los tres primeros largometraxes que va producir dientro esti proyectu y que güei se presentaben na sé de la SGAE en Madrid, son “Vete de mi” de Víctor García León, “Alegría” de Lucinda Torre y “Tesoro mío” de Teresa Marcos.

Lucinda Torre cuenta nel so llargometraxe una hestoria d’amor y desalcuentros col tresfondu de la revolución del 34 y de la guerra civil nun llugar de la cuenca minera asturiana. En palabres de la so directora “Alegría” ye la historia “de miles de muyeres que, nel nuestru país, se vieron obligaes a renunciar a lluchar polos sos ideales pa sobrevivir y protexer a aquellos a los qu’amaben”. Torre define el so llargometraxe como “una historia de dignidá y pasiones alcontraes”, y “la película d’una historia non contada”.

L’otru llargometraxe de realizadora asturiana, “Tesoro mío” de Teresa Marcos ye una comedia policiaca ambientada nel Uviéu de los años 80. En palabres de la so directora: “enin ser autobiográfica, la historia surde de personaxes que conocí y de situaciones que viví o me contaron nel Uviéu de los años 80. Una ciudá y una época nes que yera posible alcontrase por cais y places del barriu antigu a yonquis y camellos trapicheando abiertamente, clientes qu’entraben o salíen de puticlubs y cures con sotana que llucíen manteo camín de la catedral o de la Casa Sacerdotal”. Pa Marcos “Tesoro Mío” ye una película que “pretende recrear esi momentu y esi llugar, contando una historia disparatada pero posible y que quier ser, per encima de too, divertida”.

Entrambes directores asturianes tienen detrás d’estos primeros llargometraxes una fonda trayectoria nel terrén cinematográficu. Lucinda Torre (Sama Llangréu, 1967) ye autora de diveros cortometraxes, ente ellos “El beso de la tierra” que tuvo nomináu a los premios Goya y trabaya dende va tiempu nun documental sobre la llucha que caltuvieron los trabayadores despidíos de la factoría llangreana Duro Felguera. Miembru del equipu de Programación de Cine y Documentales de Telemadrid y profesora de cursos sobre guion y realización cinematográfiques na Universidá Complutense, alcuéntrase anguaño preparando la preproducción del cortometraxe “Soledad”.

La uvieína Teresa Marcos, ye llicenciada en Periodismu y Publicidá y vivió un tiempu nel Reinu Uníu, onde estudió y trabayó nel campu audiovisual, enantes de volver pa Uviéu en 1997. Ye autora de los cortometraxes “Se Paga al Acto” (1994), “Lencería de Ocasión” (1999) y “Por estar contigo” (2002), los dos primeros nominaos a los Goya y el terceru una película que se proyectó n’abondos festivales y que tien algamao hasta agora dieciocho premios.

El proyectu “Primeras Tomas” de Juan Gona pa sofitar a nuevos talentos cinematográficos cuenta col patrociniu de la Conseyería de Cultura del Principáu, Cajastur y TVE.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...