Portada Lliteratura Gonzalo González Barreñada ufre un Alcuentru poéticu nel Palaciu de Valdecarzana

Gonzalo González Barreñada ufre un Alcuentru poéticu nel Palaciu de Valdecarzana

by asturnet

El circuitu lliterariu ‘Autores nel camín’, pol que puxa la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, al traviés de la direición Xeneral de Política Llingüística, y que lu protagonicen escritores ganadores de los premios en llingua asturiana, llega otra vegada más a Avilés.

El Palaciu de Valdecarzana acueye’l llunes, 20 d’avientu, a les 19 hores, un actu poéticu-lliterariu del autor Gonzalo González Barreñada, cola llectura de poemes del llibru ganador del Premiu Xuan María Acebal 2019, entituláu El llar n’orde. La entrada ye llibre hasta completar l’aforu y ye obligatorio respetar les midíes de seguridá escontra’l Covid, incluyíu l’usu obligatoriu de la mázcara.

Ente les obres presentaes, el xuráu decidió da-y el premiu a esti poemariu de González Barreñada destacando “La singularidá de la voz poética que recrea con emoción el paisaxe natural y humanu n’Asturies con una llingua qu’afonda nes posibilidaes del versu llargu averándose a la prosa”.

El Principáu entamó esti proyeutu ‘Autores nel camín’ p’averar al públicu asturianu a los y les autores ganadores de los premios convocaos pola Conseyería, los más prestixosos de les lletres asturianes, y afayar asina alcuentros, recitales y talleres lliterarios.

La iniciativa ye posible gracies a la participación de los Servicios de Normalización Llingüística, y cola intención de la Direición Xeneral de Política Llingüística d’incorporar la collaboración de biblioteques y cases de cultura. Yá se fixeron alcuentros amás d’Avilés en Corvera, Candás, Langreo/Llangréu, Colunga, Grado/Grau y Lena/¿¿ena, cola participación d’autores como Xune Elipe, Rodrigo Cuevas, Francisco Álvarez, Inaciu Galán, Vero Suari, ruma Barbero, Alberto Vázquez, Sidoro Villa, Lafu y Rebeca.

Gonzalo González Barreñada (Sotrondio, 1973), llicenciáu en Xeografía Historia, ye poeta y narrador en llingua asturiana. La so obra etiquétase como “realismu máxicu”, con influyencia tamién del cuentu tradicional.

Obres

•((2015) Dos cuentos na revista Campu de los Patos númb. doble 5-6

•(2016) Biografíes. Saltadera.

•(2017) El cuadernu bermeyu na revista Campu de los Patos númb. 7

•(2018) La casa de Xuan Buelga. Saltadera.

•(2018) Hestories de Burgundu. Saltadera.

•(2019) El pesu de la lluz. Saltadera.

•(2020) El llar n’orde. Ediciones Trabe.

•(2021) La hestoria ensin contar. Ediciones Trabe.

Tamién te podria gustar