Portada Patrimoniu GDR Camín Real de la Mesa y ARAMA firmen un conveniu pal estudiu de la Guerra Civil en Candamu

GDR Camín Real de la Mesa y ARAMA firmen un conveniu pal estudiu de la Guerra Civil en Candamu

by asturnet

Güei vienres a les cinco y media la tarde va presentase y firmase un conveniu de collaboración ente’l Grupu de Desenrollu Rural “Camín Real de la Mesa” y l’Asociación pa la Recuperación de la Arquitectura Militar Asturiana 1936/1937 nel Salón d’actos del Palaciu de Valdés Bazán, Centru de Interpretación de la Cueva de la peña de Candamu, en San Román de Candamu.

La firma del Conveniu de Collaboración va permitir, nuna primera fase afitar les bases pa ellaborar un estudiu documental de la guerra civil nel conceyu de Candamu al traviés de la recopilación y posible reproducción del toa aquella documentación d’época que faiga referencia a les acciones militares desenrrollaes nel conceyu, depositada tanto n’archivos públicos, civiles o militares, como n’archivos privaos, d’entidaes o particulares.

Amás, gracies al conveniu va poder ellaborase un inventariáu de los elementos d’arquitectura militar de la guerra civil nos conceyos de Candamu, Les Regueres y Grau, va poder establecese criteriu pal remocique y la puesta en valor de conxuntos aequitectónicos. El conveniu inclúi la definición de conteníos y ubicación nel Palaciu de Valdés Bazán d’un centru d’interpretación del patrimoniu de la guerra civil, un centru nel que va participar na xestión l’asociación ARAMA 36/37.

L’alcuerdu de colaboración van firmalu Belarmino Fernández Fervienza director del GDR Camín Real de La Mesa y Artemio Mortera Pérez, homólogu d’ARAMA 36/37. Va presidir l’actu l’Alcalde del Conceyu de Candamu, José Antonio García Vega, y el restu d’autoridaes llocales.

Tamién te podria gustar