Portada Uncategorized “Garfio & Cía” atraquen nel teatru auditoriu de la Pola

“Garfio & Cía” atraquen nel teatru auditoriu de la Pola

by asturnet

El capitán “Garfio & Cía” atraca nel Teatru Auditoriu de Pola de Siero. La obra ta escrita por Pep Vila y representada por “ACAR Teatru del Mundu”, y la so entrada, pa tolos públicos, tien un preciu de seis euros. Va ser esti vienres, a les 20.00 hores. 

Según esplica’l so autor, Pep Vila,“Garfio & Cía” ta centrada na figura del Capitán Garfio y el so fiel ayudante Smee y lo qu’asocede dempués de que se cayan al mar y conviértanse en tiburones.

Los dos malvaos busquen faese con una pequena reloxería, que la so dueña tien poderes pa viaxar nel tiempu, gústen-y los cuentos y les representaciones y fai los aparatos de forma artesanal. Busquen “esaniciar la imaxinación”, con trabayu y más trabayu. “Lo que los importa ye’l dineru”, indica l’artista, para quien los neños perdíos de Peter Pan son en realidá una metáfora de “lo que somos nós mesmos”. Tratar d’un espectáculu de creación”, nel que nun hai nada escritu. “Partir d’una idea, que depués se convierte nel guión”, señala Roca Suárez, unu de los integrantes de “ACAR Teatru del Mundu”. La so compañera n’escena va ser Ana Celia Suárez, qu’ayeri nun pudo tar na presentación.

Los ensayos entamaron yá esti miércoles pela mañana, cuando se taba asitiando’l llume que va faer falta y la escenografía: una mesa, una lente de Gaxarte y un fondu con relóes. Van Siguir mientres el día de güei, vienres, y mañana, sábadu, que va ser el gran día del estrenu.

Tamién te podria gustar