Portada Política Gabino De Lorenzo sigue emplegando l’asturianu na so llucha interna con Ovidio Sánchez

Gabino De Lorenzo sigue emplegando l’asturianu na so llucha interna con Ovidio Sánchez

by asturnet

El candidatu del PP por Asturies al Congresu de los Diputaos y alcalde d’Uviéu, Gabino de Lorenzo, recomendó-y esti vienres al presidente rexonal del PP, Ovidio Sánchez, que se dedique a “trabayar” pa ganar les elecciones del 9 de marzu “en vez de tar a toes hores preocupándose pol futuru del so sillón presidencial”. “Vas acabar mareáu de tanto da-y vueltes –al sillón–“, dixo-y De Lorenzo a Ovidio, nun testu escritu n’asturianu amestáu, que ta quedando afitáu como’l llinguax políticu d’esti enfrentamientu internu qu’entamare cola desginación del Alcalde d’Uviéu como candidatu al Congresu.

El númberu ún del PP por Asturies, nunes declaraciones escrites en ‘amestáu’ dirixíes al presidente de los ‘populares’, diz que los asturianos tán “fartucos’ de tanta “engarradiella interna” n’alusión a la polémica surdida sobre la ellaboración de les llsites y alvierte que pa esi enfrentamientu “naide cuente” con él.

De la mesma manera, De Lorenzo pide-y a Sánchez que “s’una al equipu” que “ta lluchando p’algamar una victoria histórica nes próximes elecciones xenerales”. Recuerda de la mesma manera al so compañeru de partíu que pese a la so gran trayectoria en política nun algamó tovía ganar unes elecciones. “Lleves una llargúisima carrera política y entovía nun sabes lo que ye llamber unes elecciones”, diz-y nel so escritu a De Lorenzo a Ovidio Sánchez. Por ello, insíste-y en que s’una al so equipu pa “ver como presta”. “Fai casu de mí Ovidio, que nun t’engañé nunca”, acaba De Lorenzo.

Tamién te podria gustar