Portada Sociedá Furmientu tien abiertu’l plazu pal so concursu de vocabularios de Zamora

Furmientu tien abiertu’l plazu pal so concursu de vocabularios de Zamora

by asturnet

L’Asociación Cultural Zamorana Furmientu tien abiertu’l plazu pa esti concursu que tien por oxetivu la recoyida del máximu númberu de pallabres y espresiones característiques de los pueblos y contornes de la provincia lleonesa. Puede participar cualesquier persona, ensin distinción de nengún tipu, presentando caún un vocabulariu inéditu.

Los vocabularios tienen de contener polo menos 60 vocablos. Cada vocablu tien de tar definíu con una pallabra o frase, constando la fecha averada de recoyida del material. Los vocabularios participantes nes ediciones anteriores pueden allegar de nuevu nésta, siempres que’l material apurríu contenga delles aportaciones nueves.

Al par de cada pallabra tien d’indicase la llocalidá na que se recoyó, nel casu de que non tolos vocables vengan d’una mesma llocalidá. Si tol material vien de una única localidá, va bastar con indicar una sola vegada’l so nome.

El xuráu va valorar el númberu de vocablos recoyíos (al par d’otres cuestiones), y va tener en cuenta dichu númberu en rellación a la zona o zones nes que se recoyó’l material. Tamién se va valorar positivamente que’l vocabulariu contenga información complementaria de los vocablos o de la fala llocal polo xeneral, como, por casu, frases que exemplifiquen l’usu de los vocables, o información sobre la so vixencia, según la descripción d’estructures llingüístiques propies de la fala local.

Los vocabularios pueden ser apurríos escritos a mano, n’archivu informáticu de testu (preferiblemente) o impresos en papel. Los materiales presentaos tienen de contener el nome y apellíos del autor de la escoyeta, según el so llugar de residencia y un teléfonu de contactu. Pa concursar va bastar con ponese en contactu cola asociación cultural Furmientu al traviés de los teléfonos 669322834 o 695515386, o unviar per corréu ordinariu los vocabularios a l’Asociación Cultural Zamorana Furmientu, na cai Grijalva 6 2u A. 49021 Zamora.

El períodu de recepción de material d’esta sesta convocatoria entiende tol añu 2011. El ganador va recibir un premiu consistente nun llote de llibros. El fallu del xuráu, formáu por socios de l’asociación cultural “Furmientu” y por llingüistes especialistes na materia, va ser comunicáu por escritu a toos los participantes y va ser inapelable. Un fragmentu del vocabulariu ganador va ser publicáu na publicación trimestral de l’asociación: “El Llumbreiru”.

Tamién te podria gustar