Furmientu convoca’l primer concursu de vocabularios tradicionales de Zamora

04 xunu 23:19 2006 Imprimir

L’asociación cultural Furmitentu convoca’l primer Concursu de Vocabularios Tradicionales de Zamora, una iniciativa cola que quieren guardar el patrimoniu llingüísticu, desarrollando y dignificando la fala tradicional de les comarques zamoranes. Al concursu pueden presentase vocabularios ineditos que tegan un mínimu de sesenta terminos de los qu’hai que dar la so definición.

Amás del castellán, en dalgunes comarques de Zamora tán vivos el gallego-portugues y l’asturlliones. L’asociación Furmientu, que nació ente l’ausencia d’iniciatives per parte de les instituciones zamoranes a favor del so patrimoniu llingüísticu, entiende que ye precisamente l’asturiana la que ta en mayor grau d’abandonu. Por ello, el llabor de Furmientu ta basáu na conservación, dignificación y desarrollu de les variedaes usaes nes comarques del occidente de Zamora, como son el sanabres o l’alistano.

Cola fin d’afalar a los zamoranos nel amor pola so cultura, Furmientu convoca agora esti concursu de recopilación de vocabularios tradicionales nel que se va valorar mesmo’l númberu de vocablos recoyíos como la zona de la vengan, yá que, por exemplu, consideráse más meritorio recoyer cien palabres de la fala tradicional de Tierra de Campos que doscientes de la de Sanabria.

De la mesma manera, va tenese en cuenta la información complementaria que se dea, como frases qu’amuesen el so usu popular, información sobre la so vixencia, la descripción d’estructures llingüístiques propies de la fala o una rellación de nomes de la toponimia local.

Furmientu

  Categories:
Loading Facebook Comments ...