Portada Tecnoloxía France Press demanda a Google por colgar noticies ensin paga-y derechos de reproducción

France Press demanda a Google por colgar noticies ensin paga-y derechos de reproducción

by asturnet

L’axencia France Press (AFP) presentó nun tribunal de Washington una demanda contra la multinacional Microsoft, propietaria del buscador Google por colgar nel so serviciu gratuítu de noticies na rede material informativu elaboráu polos sos redactores. El fundamentu de la demanda básase nes lleis de protección de la propiedá intelectual que, según los abogaos de l’axencia de noticies francesa, taría vulnerando Google al nun pagar derechos de reprodución poles informaciones pañaes de France Press. Por si acasu dende la presentación de la demanda el buscador más usáu del mundu ya empezó retirar noticies obteníes de l’axencia gala.

Una indemnización de 17,5 pide France Press a Microsoft na demanda presentada en Washington por utilización ilícita del so material informativu nuna llanzada xudicial ensin precedentes y que podía camudar, si prospera, munchos vezos habituales na rede tocantes a la propiedá intelectual de les noticies colgaes que s’obtienen de recursos ellaboraos previamente nes redacciones de medios de comunicación privaos y suxetos, poro, a les lleis de protección de la propiedá intelectual.

La querella de l’axencia francesa diríxese contra’l sitiu ‘Google News’, onde según los abogaos de France Press, ufiertáranse titulares, noticies y imáxenes propiedá de só ensin pidir el permisu correspondiente nin abonar los derechos de difusión d’esos materiales informativos. Los responsables d’AFP afirmen que Google recibió diversos alvertíos pa que dexaran de colgar na rede les noticies elaboraes na redacción de l’axencia ensin que fueren atentíos estos requirimientos.

La presentación de la demanda provocó una reacción inmediata de Microsoft, empresa propietaria de Google, que por boca del so voceru Steve Langdon anunció que ya tien retirao alrodiu de 4.500 noticies ya imáxenes utilizaes de France Press y al empar anunció que non por esta demanda “Google nun va siguir suministrando noticies de cualaquier fonte a los sos usuarios siempre que les consideremos d’interés pa ellos y en correspondencia al procuru qu’estos internautes tienen depositao de cuantayá en nós p’acceder a informaciones d’actualidá”.

Más información

Tamién te podria gustar