Portada Política Foru pide esplicaciones en Corvera por perder una sovención pa la rotulación d’edificios n’asturianu

Foru pide esplicaciones en Corvera por perder una sovención pa la rotulación d’edificios n’asturianu

by asturnet

La conceyala de Foru en Corvera, Teresa Domínguez, criticó estos díes que “la continua perda de sovenciones autonómiques per parte del Conceyu de Corvera”. “Si nel mes d’ochobre, el nuesu conceyu, a decisión del Alcalde, Sr. Vega, perdía una sovención de la Conseyería d’Educación pa la Escuela Municipal de Música, agora trátase d’un arrenunciu a una sovención concedida pol Gobiernu del Principáu pa la realización de distintes actividaes empobinaes a la normalización social del asturianu, como la Rotulación Toponímica de Dependencies Municipales o la Reedición del Llibru del Naciatu, ente otres actividaes”, esplicaron los responsables de Foru en Corvera.

En Foru Corvera dicen nun entender “que se critique al Gobiernu autonómicu de Foru Asturies por nun potenciar tolo relativo a la nuesa cultura y tradiciones, cuando en Corvera’l PSOE col sofitu d’IX, arrenuncien a les sovenciones concedíes pa la normalización de la nuesa llingua”. Teresa Domínguez solicitó conocer la razón d’esti arrenunciu nel postreru Plenu celebráu’l pasáu 28 de febreru y nun recibió nenguna contestación.

Dende l’alcaldía de Corvera respondióse diciendo que taba en marcha la contratación de personal pa la Casa de la Llingua, el serviciu de normalización del concyeu que nestos momentos nun ta funcionando, anque’l gobiernu llocal afirma qu’esta instalación “ye una prioridá”.

Pa los responsables del Conceyu la perda de les sovenciones “supunxo inclusive un aforru pa la institución, pues nun hebo ponese la parte complementaria a la sovención”.

Tamién te podria gustar