Portada Sociedá Formación y Emplegu presenta un vídeu pa sopelexar el proyectu “Enfoca Talentu”

Formación y Emplegu presenta un vídeu pa sopelexar el proyectu “Enfoca Talentu”

by redacción asturnews

El conceyal de Formación y Emplegu del Conceyu d’Avilés, Juan Carlos Guerrero, presentó esta selmana pasada’l vídeu institucional del Proyectu Enfoca Talentu al traviés de la plataforma Zoom. La presentación del vídeu realizóse nun actu que cuntó con  participantes de distintes ediciones del Proyectu y les empreses collaboradores con esti programa.

La ellaboración d’esti vídeu institucional ye una de les llínees estratéxiques de meyora del proyectu que se tán desenvolviendo nesta edición pa dar espardimientu a les actuaciones llevaes a cabu  coles mires d’ampliar la collaboración públicu-quitada con empreses y de retener el talentu femenino nel nuesu territoriu. Nesti sentíu, Juan Carlos Guerrero estimó a les participantes y a les empreses del Proyectu la so collaboración nel vídeu y la so participación nes distintes ediciones del programa.

Enfoca Talentu ye un programa pa la meyora de la empleabilidá de muyeres titulaes d’Avilés que s’atopen en situación de desemplegu y que yá va poles sos quinta edición consiguiendo un nivel d’insertamientu nel mercáu llaboral del 60 per cientu. Tratase d’una de les propuestes con más ésitu d’insertamientu llaboral del conceyu, gracies en parte a la combinación de la intervención individual y la grupal, la observación y la práctica, xuníu al sofitu d’espertes.

Mientres seis meses les participantes avancen poles distintes fases que conformen l’itinerariu del programa, dotáu d’una metodoloxía totalmente práctica y vivencial cola que se potencien les sos competencies personal y llaboral, afaciéndoles a los requerimientos del mercáu llaboral actual.

El vídeu, d’unos cinco minutos de duración, puede visualizase na canal de youtube del Conceyu d’Avilés nel enllaz: https://youtu.be/Uhy7uzH2Ijo

Tamién te podria gustar