Portada Cooperación Formación del Cuerpu Européu de Solidaridá (CES) pa organizaciones recién acreditaes

Formación del Cuerpu Européu de Solidaridá (CES) pa organizaciones recién acreditaes

by redacción asturnews

El Cuerpu Européu de Solidaridá ye un programa puestu en marcha pola Comisión Europea qu’ufierta oportunidaes de desenvolvimientu d’actividaes  de voluntariáu, nacional ya internacional, a mozos de 17 a 30 años. P’asegurar la calidá d’estes actividaes y el bienestar de los y les voluntaries, les actividaes enmárquense en proyectos llevaos a cabu por organizaciones acreditaes col Sellu calidable qu’otorga’l mesmu programa.

Con esta actividá, que se va a realizar del 4 al 8 d’ochobre, pretende formase, ya informar, a les entidaes que llograron el so Sellu calidable nos últimos meses, sobro aspeutos especialmente relevantes de cara a la so participación nel programa.

De manera específica búscase ufiertar información técnica y práctica rellacionada colos formularios de solicitú de proyectos, el manexu de les distintes ferramientes y plataformes informátiques asociaes al programa, o la busca de socios y voluntarios. Tamién se va apurrir  ayuda de cara  al resolvimientu de posibles conflictos y a la xestión de crisis mientres el desenvolvimientu de los proyectos y pa la realización de tutoríes calidable, siempres con un enfoque inclusivu y  atendiendo a la diversidá de los voluntarios y voluntaries.

Igual d’importante ye la creación d’un espaciu d’alcuentru ya intercambiu, mientres esti eventu, onde les  organizaciones participantes resuelvan duldes y compartan esperiencies, facilitando l’establecimientu d’una rede ente elles que se caltenga sólida y granible.

Formadores: María Pérez Fernández /Zulema Cadenes Gago
Coordinación: Axencia Nacional Española pa los programes Erasmus+ y CES (ANE), en collaboración col Institutu Asturianu de la Mocedá (IAJ).

Organizador: Oficina de Mocedá Cuando:
Del 4 d’ochobre de 2021 al 8 d’ochobre de 2021

Descargar programa

Tamién te podria gustar