Portada Música Folk y “Tolo d’Asturies” del 6 al 9 en Llangréu

Folk y “Tolo d’Asturies” del 6 al 9 en Llangréu

by asturnet

Un añu más torna a Llangréu ún de los festivales culturales más afitaos del país, Tolo d’Asturies, que se celebra nesti conceyu del 6 al 9 de mayu, con música tradicional, rock, folk, bandes de gaites, artesaría, gastronomía, discos, llibros… y too ello con dos característiques en común: ser productu cultural y tener los sos raigaños n’Asturies.

Los actos entamen el xueves 6 mayu na Casa los Alberti cola inauguración oficial. A les 19:30, celébrase un conciertu d’Alfayé, Cyrille Brotto y Xuan Nel Expósito. El vienres, nel Nuevu Teatru La Felguera, otra vegada la música como protagonista: Espido y Mapi Quintana, a les 20:30 hores.

El sábadu 8 de mayu, na Estación d’autobuses de Llangréu, celébrase dende les doce la mañana una prestosa Feria d’artesanía y gastronomía y la III Feria del Discu y el Llibru n’asturianu. Amás, coincidiendo cola inauguración d’estes dos feries, conciertu de la Banda de Gaites Conceyu de Llangréu, y a les 12:30, conciertu de la Banda de Música Conceyu de Llangréu. La mañana piésllala un directu de Tina Gutiérrez, a les 13:15.

Yá al escurecer, celébrase un conciertu de Duerna, Felpeyu+Frigg (con espeutáculu esclusivu pa esti festival), Dixebra y IMG, dende les 21:00 hores.

La xornada cabera entama’l domingu 9, a les 12:30, na Estación d’Autobuses de Llangréu, col conciertu de la Banda de Gaites La Salle y festival de tonada, dende les 12:30. Pela tarde, a les cinco y media, conciertu de Jerónimo Granda, y más sero, conciertu homenaxe a la gaita con Ramón García Morán(teclaos), (guitarra), Rubén ÁlvarezHoracio García (baxu y contrabaxu), Chus Castro (batería), Andrés Fernández (gaita),Pablo Carrera (gaita), Chus Solís (gaita), Dani García Argüelles (gaita), Nacho Cuetos (gaita), Adrián Muñiz (gaita) y Andrea F. Joglar (gaita). Toos ellos, xuntos nun espectáculu especialmente diseñáu pal festival y coordináu por Xuan Nel Expósito.

Tamién te podria gustar