Portada Fiestes Flook y Corquiéu abren la Folixa de la Primavera de Mieres

Flook y Corquiéu abren la Folixa de la Primavera de Mieres

by asturnet

La banda irlandesa Flook y los asturianos Corquiéu van abrir la Folixa de la Primavera de Mieres el prósimu viernes 7 d’abril. Al día siguiente, el sábadu 8, los encargaos de completar el cartelu del festival d’esti añu, van ser La Col.lá Propinde y los irlandeses Alan Kelly & The Mosaic Band .

La Folixa va xuntar una primavera más na villa del camín a cientos d’aficionaos a la música folk y al xaréu en xeneral, acompañáu de bones viandes y sidra del añu. Corquiéu y La Col.lá Propinde son dos bandes enforma conocíes y populares del nuevu folk asturianu, entrambes con una puesta n’escena en directu enérxica y perapreciada pol públicu. “Salia” y “Güeria” son los títulos de los más recientes trabayos discográficos de Corquiéu y La Col.lá, respectivamente.

Les bandes internacionales presentes nesta Folixa 2006 vienen les dos d’irlanda y con diferentes propuestes estétiques. Flook -que fueron escoyíos recientemente como meyor grupu folk pola BBC- apuesten pol son más tradicional tocáu con savia nuevo y la Mosaic Band d’Alan Kelly combina ritmos populares gaélicos colos soníos del swing, el jazz o la música latina.

Tamién te podria gustar