Portada Lliteratura Fina’l plazu presentación a Premios Lliterarios del Principáu

Fina’l plazu presentación a Premios Lliterarios del Principáu

by asturnet

Esti vienres 12 de setiembre fina’l plazu de presentación de trabayos a los premios lliterarios en llingua asturiana pal añu 2014: la 35.ª edición del Premiu “Xosefa Xovellanos” de novela; la 20.ª edición del Premiu “Xuan M.ª Acebal” de poesía; la 20.ª edición del Premiu “Máximo Fuertes Acevedo” d’ensayu; la 7ª edición del Premiu “María Josefa Canellada” de lliteratura infantil/xuvenil; y la 6ª edición del Premiu “Alfonso Iglesias” de cómic. Cada premiu tien una dotación de 3.000 euros.

Esti 12 de setiembre finaliza’l plazu pa presentar orixinales a los cinco premios lliterarios que’l Gobiernu d’Asturies convoca nel presente añu 2014 cola mira d’arriquecer y prestixar la llingua y cultura asturianes.

El Premiu «Xosefa Xovellanos» de Novela (trixésima quinta edición) ye pa obres de tema, xéneru y estructura llibres que tengan una estensión mínima de setenta y cinco páxines a espaciu doble.

El Premiu «Xuan M.ª Acebal» de Poesía (vixésima edición) empobínase a obres de tema, xéneru y estructura llibres que tengan una estensión mínima de quinientos versos.

El Premiu «Máximo Fuertes Acevedo» d’Ensayu (vixésima edición), ye pa obres de tema, xéneru y estructura llibres que sían inédites y tengan una estensión mínima de cincuenta páxines escrites a espaciu doble.

El Premiu «María Josefa Canellada» de Lliteratura Infantil y Xuvenil dedícase a obres de lliteratura infantil o xuvenil (con independencia de que sían noveles, compilaciones de cuentos, poemarios o obres de teatru) una y buenes sían inédites y tenga una estensión mínima de doscientos cincuenta versos pa la poesía y de trenta páxines a espaciu doble pa los demás xéneros.

Y el Premiu «Alfonso Iglesias» de Cómic (sesta edición) ye pa obres d’estilu, tratamientu y tema llibres, pudiendo abarcar el desarrollu d’una historia única o un conxuntu d’histories, y con una estensión mínima de cincuenta páxines.

Tamién te podria gustar