Portada Cine Fina’l director de cultu de terror Stuart Gordon a los 72 años

Fina’l director de cultu de terror Stuart Gordon a los 72 años

by asturnet

Director de películes de cultu de terror de los 80 como Re-animator o From beyond, dambes basaes en relatos de H.P. Lovecraft, el tamién guionista y productor estadounidense Stuart Gordon finó esta selmana pasada nel so Chicago natal a los 72 años d’edá, según informa güei la revista Variety.

Procedía del teatru, fundó la so primer compañía en 1968, Screw Theater, cola que fixo una adaptación antibelicista de Peter Pan que lu llevó a ser deteníu por obscenidad, al pie de la so esposa Carolyn Purdy. Dempués formaron Organic Theater que caltuvieron n’activu mientres 16 años y cola que, ente otres coses, impulsaron la carrera de David Mamet al estrenar en Chicago en 1974 les sos Perversiones sexuales”.

Re-animator (1986) foi’l so debú como director de cine. De primeres diba ser xuna obra de teatru, dempués xuna serie de televisión y finalmente xuna película. La so combinación de ‘gore’, con sangre a embute, y humor selvaxe convertir n’obra de cultu.

Siguiéronlu, con menos ésitu,“From beyond y Dolls, pero foi un golpe de timón lo que-y fixo trunfar de nuevu, la comedia Honey, I Shrunk the Kids (Ciñu, encoyí a los neños). Foi unu de los sos guionistes y dempués produció la remortina y dirixió un spin-off pa la televisión.

Sicasí, nun abandonó la so pasión pol xéneru y siguió estrenando títulos como Robot Jox (1990), Fortress (Fortaleza infernal) (1992), con Christopher Lambert, o la comedia Space Truckers (1996) que presentó nel Festival de Sitges y que protagonizaba Dennis Hopper. En 2011 convirtió Re-animator nun musical d’ésitu.

Tamién te podria gustar