Portada Lliteratura Fina a los 94 años la escritora británica Doris Lessing

Fina a los 94 años la escritora británica Doris Lessing

by asturnet

La escritora británica Doris Lessing, Premio Nobel de Lliteratura y Premio Príncipe d’Asturies de les Lletres, finó a los 94 años a primer hora d’esti domingu, según informó la editorial HarperCollins. Doris Lessing yera una escritora estraordinaria con una mente fascinante y orixinal, sigún dixo so axente Jonathan Clowes pal que “foi un privilexu trabayar pa ella y vamos echala de menos descomanadamente”.

Lessing Nació en 1919 en Persia (actual Irán), de padres británicos, y criose en Rhodesia, actual Zimbabue. Dende 1937 vivía en Reinu Uníu. Lessing foi l’autora d’obres como ‘Canta la yerba’ (1950), ‘El cuadiernu doráu’ (1962), ‘Hestories de Londres’ (1992) y munches otres que-y fixeron merecedora d’un gran númberu de premios, ente los que destaca tamién el Príncipe d’Asturies de les Lletres, en 2001.

L’Academia Sueca, al momentu d’otorga-y el Nobel en 2007, describió a Lessing como esa narradora épica de la esperiencia femenina que con escepticismu, ardor y un poder visionario esaminó con minuciosidad a una civilización estremada”.

Tamién te podria gustar