Portada Lliteratura Figures destacaes de la lliteratura universal y del estáu participen nel Día Mundial de la Poesía n’Asturies

Figures destacaes de la lliteratura universal y del estáu participen nel Día Mundial de la Poesía n’Asturies

by asturnet

La presencia de nomes importantes del panorama lliterariu universal y del estáu xunto a la descentralización de les actividaes ye lo más destacao de la celebración n’Asturies dende la prósima selmana del Día Mundial de la Poesía, entamáu pola Fundación Príncipe d’Asturies embaxo l’auspiciu de la UNESCO. Un gran recital nel Auditoriu d’Uviéu el prósimu 21 de marzu va ser l’actu cimeru d’esta celebración.

El programa d’actos escomienza esti martes 14 cola inauguración de l’amuesa “La palabra y la huella” na sala d’esposiciones del Banco Herrero n’Uviéu. El xueves 16 la cantante Teresa Berganza ufierta un recital nel Auditoriu uvieín al que se va poder asistir con invitaciones de baldre y el mesmu día en Xixón, l’actriz Mari Paz Pondal va poner n’escena el so espectáculu “Unidos en el tiempo” sobre la poesía y la figura d’Antonio Machado, Federico García Lorca y Miguel Hernández.

Los actos protagonizaos por poetes empiecen el viernes 17 con una llectura nel Muséu Piñole de Xixón a cargu de Xuan Bello, Carlos Marzal, Joan Margarit, Luis Alberto de Cuenca, Luisa Castro, Luis Muñoz y Benjamín Prado, presentaos por Berta Piñán. Esi mesmu día nel Aula de les Metáfores de Grao el poeta xaponés Yoshie Sakai va ufiertar un recital de música y haikus.

El sábado 18 l’Aula Magna de la Universidá va acoyer una llectura na que participen el poeta y disidente cubanu Raúl Rivero, la escritora Clara Janés, Antonio Colinas, Cesar Antonio Molina y los asturianos Pelayo Fueyo y Antonio Gamoneda. Al día siguiente Uviéu va ser escenariu de la grabación d’un programa pa la televisión autonómica madrilana nel que van participar Fernando Sánchez Dragó, Fernando Arrabal, Javier Guinea y Javier Lizano. Darréu va celebrase un conciertu recital n’homenaxe a Lorca con Enrique Morente, el Niño Josele y Luis García Montero.

Los Premios Nóbel Derek Walcott y Wole Soyinka ufierten el llunes 20 entrambos recitales na Casa de Cultura de Noreña y nel IES Pedro Duque de Cangas del Narcea, respectivamente. L’actu central va ser al día siguiente nel Teatru Filarmónica d’Uviéu con un recital a cargu de Walcott, Soyinka, los asturianos Ángel González y Carlos Bousoño, asina como’l poeta senegalés Charles Carrére.

Tamién te podria gustar