Portada Sociedá Fernando Ornosa: “obligatoriedá ye la de nun poder falar nin emplegar llibremente una llingua propia nun estáu democráticu”

Fernando Ornosa: “obligatoriedá ye la de nun poder falar nin emplegar llibremente una llingua propia nun estáu democráticu”

by asturnet

“Esto ye la obligatoriedá. La de nun poder falar nin emplegar llibremente una llingua propia nun estáu democráticu nel que la so Constitución defende por imperativu llegal que les llingües propies seyan Oficiales nes Comunidaes Autónomes”. Nestor terminos se refirió’l portavoz del Conceyu Abiertu pola Oficialidá, Fernando Ornosa a les postures que ta garrando la Federación Socialista Asturiana, y sobre manera Jesús Gutierrez, alredor de la oficialidá de la llingua asturiana. Ornosa fizo estes declaraciones nel trescursu d’una rueda de prensa esta mañana nel Llar Solidariu d’Uvieu.

El responsable del CAO tamien tuvo pallabres pa les últimes y polemiques declaraciones cruciaes ente’l conceyal de cultura del Ayuntamientu d’Uvieu, Xose Suárez Arias Cachero ya’l so homólogu socialista , Manuel Ángel Rodríguez. Nestes l’ultimu arremetió escontra “Felechosa” tachándolu d’abertxale en llugar de demócrata por comparar los drechos de los asturfalantes colos de los transexuales. “Habría que deci-y que nun diera lleiciones de democracia a nadie, cuando el y el so partíu tan excluyendo a una parte de la ciudadanía nuna sociedá democrática”, señaló Ornosa sobre la cuestión.

No que cinca a la reforma estatutaria del asturianu y del gallego-asturianu, el CAO quiso facer un llámáu al diálogu coles fuercies polítiques que tienen representación nestes negociaciones y anunció la intención de la pletaforma d’aconceyase con reuninos coles direiciones del PP, FSA y IU-Bloque por Asturies-Los Verdes pa tratar d’alcontrar un consensu. Nesti sen, el Conceyu llamó al PSOE a recapacitar les sos postures ya’l PP a que “cumpla colo que anunción nel so programa electoral y tenga en cuenta les declaraciones públiques de numberosos y destacaos dirixentes populares a favor de la Oficialidá, los dos Vicepresidentes y el Secretariu Xeneral ente otros”.

Fernando Ornosa anunció asimesmo la intención del CAO de siguir faciendo concentraciones ente la Xunte Xeneral del Principáu nos dóies nos que s’aconceye la mesa de negociación de la reforma del Estatutu y la intención de la plataforma que representa de llevar al cabu nueves campañes de sensibilización y reivindicacion.

Más vídeos de la rueda de prensa na canal d’Asturnews

Tamién te podria gustar