Portada Lliteratura Fernando Canellada presentó la primer novela en castellán de Xuan Xosé Sánchez Vicente

Fernando Canellada presentó la primer novela en castellán de Xuan Xosé Sánchez Vicente

by asturnet

Con gran ésitu de públicu presentaba ayeri Xuan Xosé Sánchez Vicente, escritor, políticu, estudiosu de la llingua y la lliteratura asturianes… la so primer novela en castellán, dempués de delles intervenciones na narrativa curtia n’asturianu, como la premiada col Xosefa Xovellanos “La muerte amiya de nueche”. Los encargaos de presentar la novela fueron Fernando Canellada, redactor xefe de La Nueva Españamn y Marta Magadán, directora de Septem Ediciones, qu’asoleya’l llibru.

Na presentación Canellada bromeó sobre “el pasu del Xuan Xosé roxu de los 70 al ‘azul’ d’anguaño”, énte lo que Sánchez Vicente dixo un simpáticu “¡sin pasase!”. L’autor encamentó la llectura d’una obra que s’avera a la época más difícil de la hestoria d’Asturies, la que se desenrrolla nos tiempos cercanos a la Guerra Civil.

“No miréis al mar” ta yá a la venta nes llibreríes embaxo’l sellu de Septem Ediciones. La hestoria entama n’ochobre de 1937, cuando los nacionales entren n’Asturies y nél apaecen hestories de les cárceles, la España franquista, la construcción d’Ensidesa y la vida cotidiana d’entós, escrita en castellán pero col respetu pa los topónimos tradicionales d’Asturies, como Xixón, Uviéu o otros.

Tamién te podria gustar