Portada Música Felpeyu abre la temporada con una xira por Galicia

Felpeyu abre la temporada con una xira por Galicia

by asturnet

Felpeyu daráse una escapada gallega. El veteranu grupu xixonés de folk abrirá la temporada de conciertos con una minixira pol país vecín qu’incluyirá cuatro conciertos, en sales de Vigo, Ourense y Lugo y nos estudios centrales de la radio autonómica gallega, allugaos nos andurriales de Santiago de Compostela. El viaxe sedrá la carta de presentación pal públicu gallegu del últimu discu de la banda, “Yá!”.

El trabayu, el terceru que los de Xixón graben n’estudiu, salió de los obradorios de “Sinergia Digital” (Madrid) a mediaos de 2003, integráu por doce temes que, como davezu nel grupu, amiesten sones tradicionales con composiciones nueves.

Eses van ser, n’esencia, les pieces que van sonar nos recitales gallegos, programaos ente’l 23 y el 26 de marzu. El martes 23, Felpeyu actuará na sala Miudiño, d’Ourense, d’onde colará pa tocar al otru día na Clavicémbalo de Lugo. El xueves 25, los xixoneses intervendrán nel principal programa musical de Radio Galega, ‘Estudio 3’, en San Marcos (Santiago), y la minixira finará’l vienres 26 na sala Sete Mares, de Vigo.

Amás del ‘tour’ gallegu, Felpeyu tien yá programaes feches na nueche de San Xuan de Llugones y nel Festival Celta de Dowspuda (Polonia).

web oficial de Felpeyu

Tamién te podria gustar