Portada Cine Febreru entama con una cartelera de solo seis nuevos títulos.

Febreru entama con una cartelera de solo seis nuevos títulos.

by asturnet

Febreru entama con una cartelera de solo seis nuevos títulos, ente los qu’atopamos películes con temes bien variaes y de distintes nacionalidaes.

Ente estes películes destaca Green Book, drama qu’aspira a cinco premios Oscar col que Peter Farrelly debuta na dirección en solitariu con una repartida formada por unos espectaculares Viggo Mortensen y Mahersala Ali y la comedia española Sol mesmu techu sobro les vicisitúes d’un matrimoniu que se divorcia y tien de siguir compartiendo casa a encomalo a la espera d’un posible comprador.

Repasamos tolos estrenos d’esti vienres 1 de febreru:

Green Book

Green Book llévanos al Bronx a principios de los sesenta onde un italoamericano forníu llamáu Tony Vallelonga, más conocíu como Tony Lip, exerz de guardia de seguridá del club nocherniegu Copacabana. Tres un incidente, el local cierra temporalmente y esti padre de familia amiga de la comida basura vese empuestu a buscar trabayu. En llegando a comese hasta 26 perrinos calientes en tiempu récord pa ganase unos dólares, a la fin acaba faciendo de xofer d’un virtuosu pianista afroamericano de nome Dr. Shirley pa percorrer xuntos xuna travesía en coche pel sur segregacionista d’Estaos Xuníos. Ye xuna xira na que tienen de llegar puntuales al llugar de destín y na que Tony lleva consigo’l Green Book, un manual qu’indica los llugares seguros nos que los negros pueden comer y dormir ensin que sían fadiaos y vejados pol color de la so piel.


Sol mesmu techu

Silvia Abril y Jordi Sánchez engardir nuna engarradiella interminable qu’acaba como’l gallu de l’aurora nesta comedia allocada sobro un matrimoniu que se dixebra y nun tien más remediu que convivir xuntos hasta que se llogre vender la casa hipotecada que tienen de mancomún. Y nun va ser xera fácil. Daniel Guzmán, Malena Alterio, Álvaro Cervantes, Cristina Castañu y Ana Morgade acompañen a los protagonistes nesta llucha de sexos.


Dragon Ball Super: Broly

La película d’animación d’esta fin de selmana vien de Xapón y sigue xuna nueva entrega del universu Dragon Ball. Nesta ocasión la Tierra esfruta en paz la celebración del Tornéu del Poder cuando Goku ye consciente de qu’esisten enemigos entá por afayar, polo que sigue entrenando ensin fuelgu p’algamar cotes de poder nunca antes conocíes nun superguerrero.


Mug

anadora del Osu de Plata nel pasáu Festival de Berlín, la cineasta polaca Malgorzata Szumowska preséntanos la hestoria de Jacek, un home qu’ama a la so novia, al so perru y el heavy metal. La so familia, la so pequena ciudá natal y el so compañeru ver como un friki risonderu y trabaya na construcción de la que, suponse, va convertir na estatua más alta de Jesús del planeta. Pero un día, cuando un accidente severu desfigura la so cara al completu, la so vida va camudar. En Mug, la realizadora vuelve tratar los defectos de la sociedá católica del so país, la falta de tolerancia y l’ignorancia.


Toos a una

Vianney Lebasque dirixe y coescribe al pie de Frank Bellocq y Victor Rodenbach esta comedia francesa na qu’un entrenador del equipu francés de xugadores de baloncestu con discapacidá intelectual quedar ensin los sos xugadores en plena preparación pa los Xuegos Paralímpicos de Sídney. Pa nun perder el subsidiu que recibe de la so federación, decide faer trampa pa participar na competición de toes toes.


Branu del 84

Dende Canadá lléganos esti thriller de terror visto nel festival de Sitges que sigue a cuatro nuevos qu’abarrunten qu’el so vecín policía ye en realidá un asesín en serie. Empobinada a seis manos por Anouk Whissell, François Simard y Yoann-Karl Whissell, la película llévanos a los años ochenta y recuerda en gran parte la puesta n’escena de la esitosa serie Stranger things.

Tamién te podria gustar