‘Fast & Furious 8’ algama un nuevu récord mundial de taquilla

19 abril 09:45 2017 Imprimir

La película Fast & Furious 8 , octava entrega de la célebre saga automovilística, protagonizó esta fin de selmana un estrenu tan acandilante que-y reportó’l récord mundial de taquilla que primeramente ostentara Star Wars: l’espertar de la Fuerza.

Según datos de la so distribuidora, con 532,5 millones de dólares de recaldación en tol mundu conviértese nel meyor estrenu de la hestoria, per delantre de la última cinta protagonizada polos Jedi, que llogró 529 millones nel mesmu plazu de tiempu.

La película, que cunta como gran novedá la incorporación al repartu de Charlize Theron, foi númberu 1 nos 63 territorios onde s’estrenó esta fin de selmana, incluyíu España, onde foi la opción escoyida por 858.000 espectadores, el 40 per cientu de los asistentes a les sales, llogrando 5,9 millones d’euros dende’l pasáu xueves.

Esi día Fast & Furious 8 marcó amás la meyor xornada d’estrenu del añu nel país, con más de 1,8 millones d’euros, per delantre de les cifres d’apertura de La bella y la bestia y de Cincuenta sombra más escures, qu’ostentaba’l récord nacional de 2017.

N’EE.XX. la película recaldó’l xueves 10,4 millones de dólares mientres el so estrenu en más de 3.000 sales y en China batió otros dos rexistros históricos al recaldar en el so primera y segundu día de proyección 446 millones de yuanes (unos 65 millones de dólares), informó l’axencia de noticies Xinhua.

Esta nueva entrega de Fast & Furious dirixida pol cineasta F.Gary Gray, autor de filmes como The Italian Job, narra cómo una misteriosa muyer (Theron) seduz a Dom (Vin Diesel) pa tornar otra vegada al mundu del crime, quien se ve incapaz de refugar la oportunidá, traicionando asina a tolos que lu arrodien.

  Categories: