Portada Lliteratura Falláu’l concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”

Falláu’l concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”

by redacción asturnews

La ganadora del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses” ye Virginia de la Fonte Álvarez col so proyectu “Fueyes vives”, una editorial online de llibros electrónicos y en papel.

La ganadora va esfrutar d’un añu d’estancia gratuita y acompañamientu en La Curtidora y va asistir al 8º Foru Européu de Ciencia, Tecnoloxía ya Innovación, que se celebra en Málaga en febreru del próximu añu.

La moza avilesina Virginia de la Fonte Álvarez foi escoyida como ganadora del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”, convocáu pol Conceyu d’Avilés y el Centru d’Empreses La Curtidora. Facer con un proyectu denomináu “Fueyes vives”, consistente n’una editorial en formatu dixital que va comercializar llibros electrónicos y físicos al traviés d’una tienda online.

Virginia de la Fonte alzóse con un premiu qu’inclúi un añu d’acompañamientu y estancia gratuita en La Curtidora. La oficina va afacer a les necesidaes de la empresa tocantes a capacidá y tamañu. Amás, va faese entrega a la ganadora d’una bolsa para representar a Avilés en “Tresfier”, el 8º Foru Européu de Ciencia, Tecnoloxía ya Innovación que se va celebrar en Málaga en febreru de 2019.

El xuráu valoró la mocedá de la promotora, l’altu grau de maduror y viabilidá del proyectu, el centrase nun sector estratéxicu p’Avilés como ye’l de la industria cultural, y el sofitase nel usu de les TIC.

Ente los 4 proyectos finalistes rexistróse una gran variedá tocantes a los sectores empresariales representaos, ente ellos los d’aplicaciones comercializaores pa dispositivos móviles, servicios aeroportuarios, criminoloxía y psicoloxía. Los proyectos que se presentaron teníen d’atopase en fase embrionaria, pudiendo participar tanto persones ensin constituyir entá n’empresa, como sociedaes con menos de trés meses de funcionamientu.

Tamién te podria gustar