Portada Lliteratura Fallaos los premios del XVI Certame “César Feito” de Tinéu

Fallaos los premios del XVI Certame “César Feito” de Tinéu

by asturnet

Los premios del XVI Certame Lliterariu “César Feito” de Tinéu conociéronse esti vienres y foron a parar a Ainhoa García, Inés García Asensio y Cristina Rodríguez Garrido que van recibir los premios el próximu xueves 5 d’avientu a les 11 hores nel Cine Marvi, nuna gala que va cuntar con actuaciones del profesoráu de la Escuela Municipal de Música y del Grupu de Teatru de Persones Mayores de Tinéu.

El xuráu de la decimosesta edición del Certame Lliterariu “César Feito”, integráu pola filóloga Mónica Rodríguez Riesgu y los escritores Ignaciu Llope y Elías Veiga, fixo públicu esti vienres el fallu d’esti concursu lliterariu que’l Conceyu Tinéu convoca añalmente pa promocionar la creatividá lliterario y artístico n’asturianu ente los neños y adolescentes qu’estudien o moren nel conceyu,

Nesta ocasión, el Xuráu alcordó conceder tres premio por categoría y trés accésits. El primer premiu na categoría A (hasta 8 años) recai en Ainhoa García, del colexu públicu El Pascón, pol cuentu “La castaña trabaya”. El primer premiu de la categoría B (9 a 12 años) ye pa Inés García Asensio, del colexu públicu Verdeamor, pol so cuentu “El gatu”, y na categoría C (13 a 16 años), la ganadora ye Cristina Rodríguez Garrido, estudiante del institutu Conceyu de Tinéu, por “Los negocios del Señor Gatu”.

El xuráu destacó la orixinalidá y calidá de los trabayos presentaos según el nivel sorprendente de participación, con 129 trabayos presentaos a los trés categoríes.

La directora xeneral de Política Llingüística, Ana Fueyo Llaneza; l’Alcalde de Tinéu, José Ramón Feito, y la conceyala delegada de cultura, Purificación Pla van apurrir los premios el próximu xueves 5 d’avientu a les 11 hores nel Cine Marvi, nuna gala que va cuntar con actuaciones del profesoráu de la Escuela Municipal de Música y del Grupu de Teatru de Persones Mayores de Tinéu.

Tamién te podria gustar