Portada Música Fala non Caduda y Dixebra animen la nueche de pasu del ecuador del Beltaine avilesín

Fala non Caduda y Dixebra animen la nueche de pasu del ecuador del Beltaine avilesín

by asturnet

El Festival Beltaine, que se desendolca esti añu n’Avilés per primera vegada, aporta esta nueche de martes al so ecuador cola actuación de los grupos asturianos Fala non caduda y Dixebra.

El Festival va pasu ente pasu afitando l’interés de los avilesinos y de los aficionaos al folk asturianos con actuaciones como la que’l domingu ufrió domingo Fraser Fifield, miembro del grupo Old Blind Dogs, que se xubió al escenariu de Beltaine faciedo un tríu con Seb Rochford a la batería y Graeme Stephens a la guitarra.

Durante la’actuación el tríu repaso los sos tres trabayos (Slow Stream, Honest Water y Traces Of Thrace) enllenos de temes tradicionales de la so Escocia de nacencia y la improvisación al más puru estilu Nueva Orleans.

Esti martes tamién habrá un conciertu coral abondo interesante na Casa de la Cultura cola participación del Orfeón de Castrillón y el Coru bretón Pays Blanc-Pays Noir. Amás de la tradicional animación na cai de la man de la Reina del Truébano y los avilesinos Xaréu d’Ochobre.

El programa d’esti día complétase con una conferencia qu’ufrirá Fé Santoveña sobre “Lo femenino na sociedá tradicional asturiana” nel Palaciu de Valdecarzana.

Tamién te podria gustar