Portada Música Fala Non Caduca presenta esti vienres el so primer discu

Fala Non Caduca presenta esti vienres el so primer discu

by asturnet

El grupu Fala Non Caduca saca al mercáu col sellu Algamar Producciones el so primer trabayu discográficu de llarga duración “Tiempu de Povisa”. El discu ta yá disponible pal públicu y va ser presentáu esti vienres 17 d’avientu a les 20.30h nel Teatru Vital Aza de La Pola L.lena con entrada llibre, nun conciertu únicu que va marcar l’entamu de la xira de presentación. Con esti trabayu, el grupu asturianu de La Pola L.lena remata trés años de constante trabayu, un EP autoeditáu, numberosos conciertos a lo llargo de la xeografía estatal, collaboraciones con otros artistes, cambeos na formación y un soníu muncho más que curiáu y definíu.

“Tiempu de Povisa” confirma a Fala Non Caduca como una de les bandes con más futuru dientro de la música n’asturianu con un títulu de discu estrayíu de versos de la escritora asturiana Mª Teresa González, que reflexen la propuesta musical del llamáu “MecigayuSon”, etiqueta so la que “Fala Non Caduca” define’l so soníu caracterizáu pola fusión de distintos ritmos como’l ska, el rock, surf, reggae, folk o inclusive los ritmos llatinos.

“Tiempu de povisa” fala de los tiempos actuales, tiempos de crisis, non solo económica, sinón crisis de valores, d’idees, d’ideales. “Tiempu de Povisa” fala de les realidaes social y cultural de l’Asturies de güei, de les problemátiques xuveniles, de los conflictos llingüísticos, del desenvolvimientu industrial, del desamparu de la naturaleza virxe. A pesar d’esto, Fala Non Caduca nun reflexa una situación de derrotismu y pesimismu sinón que llama nos sos cantares a actuar pa camudar les situaciones adverses.

El trabayu discográficu, editáu por Algamar Producciones, foi grabáu n’Avilés nos estudios ACME, cola producción musical de Miguel Herrero, y nél collaboraron músicos de la talla d’Iñaki “Betagarri”, Mapi Quintana, Nel Sánchez, GPS Proyect, Fabián Díaz y Miguel Herrero.

La selmana que vien Asturnews va ufrir una entrevista col grupu nel que van cuntar munchos más detalles del discu y del propiu Fala Non Caduca.

Tamién te podria gustar