Portada Opinión Fai! súmase a la petición de non iguar el toru d’Osborne de Llanes y pide la declaración de “país antitaurinu”

Fai! súmase a la petición de non iguar el toru d’Osborne de Llanes y pide la declaración de “país antitaurinu”

by asturnet

Fai! refuga, en primer llugar, l’estáu d’escepcionalidá llegal en que s’atopen les valles publicitaries del OSBORNE Y CIA S.L., al marxe de la llegalidá vixente nel estáu, qu’ordena la retirada de tou tipu d’anunciu publicitariu nel entornu de les carreteres fuera de los núcleos urbanos. Esti artículu, presente nel Reglamentu Xeneral de Carreteres del MOPTMA (Ministeriu d’Obres Públiques, Transportes y Mediu Ambiente) creó una “escepción” tres d’una sentencia del T.Supremu, que consideraba que les valles publicitaries “han superado su inicial sentido publicitario y se han integrado en el paisaje”, razones que dende Fai! rechazamos fondamente.

Consideramos qu’un monumentu n’homenaxe a la tortura animal que representa l’espectáculu de les corríes de toros, reconocida por milenta instituciones y coleutivos internacionales como tal, nun ye almisible nestos tiempos. Una alministración con una mínima sensibilidá humana nun puede siguir dando sofitu y perres a una actividá que tien como únicu enfotu l’asesinatu d’un ser vivu ensin otru aquel que’l lucrativu y recreativu. Un pueblu como l’asturianu, onde la base de la economía foi durante sieglos la ganadería, nin apoya nin entiende la tortura d’un animal como divertimentu.

Entendemos como una imposición cultural a la fuerza la promoción añu tres d’añu d’unos “festexos taurinos” que tienen un siguimientu mui minoritariu y desigual nel país y que vienen a responder, una vegada más, a l’intentu de fomentar n’Asturies una cultura inesistente, rancia y mofienta cola qu’esti pueblu enxamás tuvo nada que ver y qu’amás afonda n’estereotipos machistes y clasistes con subvención pública.

Fai!, poro, rechaza dafechu cualquier tipu de reparación y reinstauración de la valla publicitaria a cargu de l’alministración coles perres del pueblu asturianu, pidiendo amás la retirada inmediata de los otros cuatro paneles de OSBORNE Y CIA S.L. en Grau, Carreño, El Berrón y Sta. María de Piedramuelle. Abúltanos escandaloso que dende instituciones públiques se fomenten y defendan con perres de toes y toos los intereses comerciales d’una marca privada o los propios “festexos taurinos” y, con ello, se dea apoyu esplícitu a postures d’imposición cultural y maltratu animal como estes. Asinamesmo, insta a les autoridaes a siguir exemplos de dalgunos conceyos asturianos y declarar Asturies como un país antitaurín y garante de los derechos de los animales¡

Tamién te podria gustar