Portada Conceyos Factoría Sound torna a lo grande con Motorpsycho, máximu esponente del rock progresivu n’Europa

Factoría Sound torna a lo grande con Motorpsycho, máximu esponente del rock progresivu n’Europa

by redacción asturnews

Factoría Sound torna a lo grande con Motorpsycho, máximu esponente del rock progresivu n’Europa, esti 15 de setiembre con cinco conciertos componen el nuevu ciclu, nos que van participar seis grupos de potencia nacional y mundial,

La banda noruega empecipia’l nuevu ciclu de conciertos el 15 de setiembre. Súmense a los nórdicos, los españoles King Sapu, la sesión doble de los estadounidenses High Reeper y Crypt Trip, los australianos Electric Mary y rematen Wild Adriatic, tamién d’Estaos Xuníos. Cinco cites de la más alta calidá que refuercen la so posición como referente nel norte d’España, y para les que yá tán a la vienta les entraes y l’abonu, por 10 y 37,50 euros, respectivamente.

En tomándose un respiru nel branu, Factoría Sound torna per tolo alto como una de les señes d’identidá de la programación cultural d’Avilés y referente musical del norte d’España. Facer con una banda histórica y de llarga trayectoria, los noruegos Motorpsycho, máximu esponente n’Europa del rock progresivu, que se van asomar al espaciu escénicu de la Factoría’l domingu 15 de setiembre, a les 21 hores.

Cinco conciertos componen el nuevu ciclu, nos que van participar seis grupos de potencia nacional y mundial, a ritmu de rock, hard rock o sicodelia, que refuercen el papel d’Avilés como puntu d’alcuentru del norte d’España para los amantes de la bona música.

Amás de los nórdicos, van participar los españoles King Sapu, preseleccionaos a los Latin Grammy 2019 nes categoríes de Meyor Álbum de Rock y Meyor Nuevu Artista; los estadounidenses High Reeper y Crypt Trip, que prometen una esperiencia única n’una nueche conxunta heavy a la que llega cada unu con nuevu discu sol brazu; los australianos Electric Mary, col so cañero hard rock, y para rematar los tamién norteamericanos Wild Adriatic, al ritmu endiabláu del soul más clásicu.

Les entraes pa cada unu de los conciertos y l’abonu pal ciclu completu yá s’atopen a la vienta, a un preciu de 10 euros la sesión individual (12 el día del conciertu) y de 37,50 nel pack completu. Pueden adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Factoría Sound desapegó con fuerza nesti 2019 en que cumple’l so tercer añu de vida, y la programación promete un tramu final d’añu apoteósico, col conciertu de Motorpsycho el 15 de setiembre; el de King Sapu, el 5 d’ochobre; High Reeper y Crypt Trip, el 25 d’ochobre; Electric Mary, el 14 de payares, y Wild Adriatic, el 23 de payares.

Ver programación

Tamién te podria gustar