Eva García Sáenz de Urturi va publicar so nueva novela en febreru

by redacción asturnews | noviembre 30, 2021 9:22 am

La escritora vitoriana Eva García Sáenz de Urturi, que llogró’l Premiu Planeta 2020 y foi galardonada en certames internacionales pola so triloxía de novela negra, va publicar un nuevu thriller que va salir a la vienta el 2 de febreru, ‘El llibru negru de les hores’.

La editorial Planeta anunció esti vienres la nueva novela de Sáenz de Urturi, que devuelve a les sos más de dos millones de llectores a Kraken, el personaxe que dio entamu a la saga en 2016 con ‘El silenciu de la ciudá blanca’ y siguió con ‘Los ritos de l’agua’ y ‘El señores del tiempu’. A esta esitosa triloxía de vientes, que cunta con más de 100 ediciones, foi publicada en más de venti países y foi llevada al cine por Daniel Calparoso, siguiólu ‘Aquitania’, Premio Planeta en 2020.

Na nueva obra que va ver la lluz en 2022, l’inspector Unai López de Ayala, Kraken, recibe una llamada anónima que va camudar lo que cree saber del so pasáu familiar: tien una selmana para atopar el llexendariu ‘Llibru negru de les hores’, una xoya bibliográfica esclusiva, yá que de lo contrario la so madre, que paradójicamente fuelga nel campusantu dende va décades, va morrer. Asina empieza una carrera contrarreló entre Vitoria y Madrid pa trazar el perfil criminal más importante de la vida de Kraken, capaz de modificar el so pasáu pa siempres.

La octava novela de la escritora vitoriana va llegar a les llibreríes el 2 de febreru.

Source URL: http://asturnews.com/eva-garcia-saenz-de-urturi-va-publicar-so-nueva-novela-en-febreru/