Portada Comunicación Euskal Telebista adelántase al proyectu asturianu de portal dixital públicu

Euskal Telebista adelántase al proyectu asturianu de portal dixital públicu

by asturnet

El País Vascu adelántase a Asturies. L’ente áutonómicu de comunicación Euskadi Irrati Telebista (EITB) anunció güei que ta desendolcando una canal de noticias de 24 hores, asemeyada a les que xestionen TVE o CNN+ pero que namái va funcionar per Internet. El Gobiernu Vascu autorizó yá’l gastu correspondiente, que nun taba previstu nel contratu programa que vincula añalmente al Executivu con EITB y qu’acaba col calter pioneru del portal dixital informativu plantegáu pa la futura radiotelevisión pública asturiana.

N’europa nun hai munchos proyectos d’esta mena en fase de desendolcu y nos países llatinos destaca namái el portal propiu de 24 hores de la radiotelevisión pública italiana (RAI).

No que cinca al Estáu español, los plantegamientos que se faen dende’l proyectu d’Ente públicu de Radio y Televisión del Principáu alluguen como’l tercer pegollu de la futura empresa autonómica de comunicación un portal dixital dafechu estremáu de la Radio y la Televisión, magar que la so redacción vaiga trabayar en comuña pa estos otros medios de comunicación. Estos plantegamientos yeren pioneros y asitiaben el proyectu asturianu como’l más novedosu de los esistentes.

Agora, énte’l prollongáu retrasu n’apaición de la radiotelevisión asturiana, cuyes primeres emisiones regulares tán previstes pa la primavera de 2005, tornen a adelantase otres comunidaes que recueyen les bones idegues que s’ufierten dende Asturies pero que nun atopen namái que pilancos nel so desendolcu.

Como ya adelantare Asturnews el pasáu 15 de xunu, el Principáu fai los últimos retoques nos planos de la sé provisional dende la que la radiotelevisión autonómica empezará emitir en prebes, a partir de la seronda prósima, na Universidá Llaboral de Xixón. Les instalaciones, distribuyíes en dos plantes y con un plató de 200 metros cuadraos, tarán llistes en tornu a marzu del añu que vien y funcionarán como sé central del futuru ente públicu a lo menos hasta 2010.

Esa ye la previsión del director de l’Axencia pal Desarrollu de la Comunicación y Proyectos Culturales del Principáu, Jorge Fernández León, que plantega la futura plantiella de la radiotelevisión como un grupu d’unos 90 trabayadores ente los qu’habrá emplegaos d’alministración y publicidá, pero sobre too redactores capaces de manexar los tres soportes que va incluyir l’ente públicu: tv, radio ya internet.

Tamién te podria gustar