Portada Tecnoloxía Euskal Encounter va aconceyar en Barakaldo a seis mil fanáticos de los xuegos na rede y l’arte dixital

Euskal Encounter va aconceyar en Barakaldo a seis mil fanáticos de los xuegos na rede y l’arte dixital

by asturnet

L’Euskal Encounter, una de les folixes pioneres de los aficionaos a les cares creatives y lúdiques de la informática, escomienza esti viernes 22 en Barakaldo con una asistencia confirmada d’alrrodiu seis mil participantes. En total van ser cuatro díes nos qu’artistes dixitales, xugadores aficionaos y profesionales y usuarios en xeneral van xuntase en maratonianes sesiones d’enganche énte la pantalla d’un ordenador. El software llibre y la seguridá na rede son dos de los asuntos sobre los que tamién va haber ocasión de falar nesti alcuentru que tien llista d’espera pa participar nél na prósima edición de 2006.

La Fundación Euskaltel, en colaboración cola Sociedá pa la Promoción y Reconversión Industria, la Diputación Foral de Bizkaia y el Banco Bilbao-Bizkaia, organicen esti alcuentru que se celebra nel País Vascu dende 1994 y que ye un de los más conocíos ente les “party” de xugadores y artistes na rede. Na parte creativa, desenvuélvese un programa d’amuesa de demoescena, alrodiu del que nació esti alcuentru. Na parte más lúdica Gamegune ufierta la posibilidá de pasar hores xugando nes carpes habilitaes pa ello na villa de Barakaldo.

Nel Euskal Encounter participen aficionaos y profesionales de toles fasteres del estáu, tamién de países como Francia, Alemania, Polonia, Rusia, Reinu Uníu y Finlandia. La mayoría de los participantes son mozos d’ente los 14 y los 30 años, y predomina ente ellos el xéneru masculín. Los participantes van poder disfrutar d’una navegación d’altísima velocidá con una banda de 1 gigabit y tendrán zona d’agospiamientu, comedor, aparcamientu especial.

Hasta agora tienen confirmao la so asistencia alrodiu de seis mil participantes y la organización tien abierto una llista d’espera pa la prósima edición. La cita ye ente los díes 22 y 25 de xunetu en Barakaldo.

Euskal Encounter

Tamién te podria gustar