Portada Música Eurovisión 2023 va celebrase en Reinu Uníu

Eurovisión 2023 va celebrase en Reinu Uníu

by redacción asturnews

La próxima edición d’Eurovisión va celebrase en Reinu Uníu, el país que remató en segunda posición en 2022. La tradición manda que’l país anfitrión sía’l postreru que se coronó, pero, nesta ocasión, la guerra d’Ucrania fai imposible que se caltenga.

Kalush, el grupu representante de los ucranianos, algamó’l cetru continental tres el masivu sofitu del votu popular. Tres ellos quedaron el británicu Sam Ryder y la española Chanel. Énte la imposibilidá de que’l certame celebrar n’Ucrania, RTVE ufiertóse por qu’España fora la próxima see de la cita, sicasí, la organización d’Eurovisión refugó de primera esquito esta opción. Finalmente, la opción escoyida ye la de Reinu Uníu en virtú del so segundu puestu en 2022.

«Tamos bien estimaos de que la BBC aceptara entamar el Festival del Cantar d’Eurovisión nel Reinu Uníu en 2023», señaló Martin Österdahl, supervisor executivu d’Eurovisión.

Ucrania, como ganador en 2022, va clasificase directamente pa la gran final, xuntu colos países del ‘Big 5’: Francia, Alemaña, Italia, España y el Reinu Uníu.

Tamién te podria gustar