Eurovisión 2021 va celebrase esti mayu en Róterdam con cuarentena y restricciones

Eurovisión 2021 va celebrase esti mayu en Róterdam con cuarentena y restricciones
09 marzu 08:57 2021 Imprimir

La edición d’Eurovisión 2021, que se va celebrar na ciudá neerlandesa de Róterdam en mayu, va cuntar con actuaciones en directu de los artistes y va entamase con estrictes midíes de seguridá y sanidá, qu’inclúin mázcaros, cuarentenes y distanciamientu social, anque nun ta claru si va haber audiencia presencial.

La Unión Europea de Radiodifusión (EBU) y los sos socios neerlandeses na organización de la edición del festival en Países Baxos (la radiotelevisión pública NPO, la televisión NOS y l’organización AVROTROS) publicaron esta selmana pasada un protocolu de Salú y Seguridá del covid-19 de cara al festival, que se celebra ente’l 18 y 22 de mayu.

“Cola ayuda de test estendíos, usu de mázcaros, midíes d’hixene, atención a la ventilación y midíes innovadores, vamos crear una redolada nel que l’equipu, los artistes y la prensa puedan trabayar de la forma más segura posible”, sorrayó Sietse Bakker, productor executivu del eventu.

Toles persones que reciban una acreditación pa entrar al Rotterdam Ahoy Sable van tar sometíes a esti protocolu, que cumple coles directrices del Institutu de Salú Pública (RIVM) de Países Baxos.

L’encamientu principal ye que tolos qu’asistan al festival dende l’estranxeru someter a una cuarentena de cinco díes darréu dempués d’aterrizar en territoriu neerlandés, y tienen d’amosar una PCR negativa de máximu 72 hores antes de volar pa poder xubise al avión, xuna restricción oficial que s’aplica a tolos que quieran entrar en Países Baxos.

L’oxetivu actual ye que tolos artistes actúen en directu dende l’escenariu en Róterdam, anque “cola salú y la seguridá de tolos asistentes, incluyíu l’equipu y la prensa” como una prioridá de el organizadores, añedió Martin Österdahl, supervisor executivu del festival. Más palantre va confirmase si tamién se va dexar xuna asistencia amenorgada del públicu.

  Categories: