Dir a clas más hores nun garantiza meyores resultaos

Dir a clas más hores nun garantiza meyores resultaos
02 agostu 09:09 2017 Imprimir

Los sistemes educativos que más hores d’estudiu esixen a los sos alumnos tantu na aula como na actividá extraescolar nun son los que llogren meyores resultaos, como lo demuestra l’informe TRÍA, na qu’España apaez como ún de los países desenrrollaos que más hores ufre a los escolinos en clas y en deberes pa casa.

España, que tuvo anguaño unes resultancies na prueba d’evaluación internacional na media de los países de la OCDE, sicasí imparte a los alumnos de la ESO 1,4 hores más de clases a la selmana que la mayoría de los países desenvueltos y los sos estudiantes inverten otra hora más selmanal que la media en deberes y formación complementaria.

La falta de relación d’hores d’estudiu y resultancies ye entá más evidente si compararamonos con sistemes cimeros de PISA como Finlandia que, magar llograr los sos alumnos 38 puntos más de media que losespañoles en Ciencies, dan cuatro hores menos de clase selmanales y dediquen siete hores menos a la formación extraescolar. Pela contra, Italia, que sacó 12 puntos puntos menos qu’España nesti exame, ye la campeona del tiempu dedicáu al estudiu, con un horariu similar al español nes aules, pero con trés hores más de xeres extraescolares a la selmana.

Esta ye una de les enseñances sobro’l funcionamientu de los sistemes educativos apurríes polos informes TRÍA, que’l so compendio güei repasó nel cursu de branu de la Fundación Areces l’analista de la OCDE Alfonso Echazarra. Echazarra destacó qu’otres de les conclusiones de les pruebes internacionales son que l’escesu de repetidores y la separación temprana de los alumnos en distintos itinerarios empiora la equidad na escuela; que la equidad y l’excelencia educativa son compatibles; o que los países, y nesto tamién destaca España, dan bien poca autonomía a los centros, lo qu’empiora’l so rendimientu.

Otramiente, PISA demuestra que cuánto más complicáu ye’l problema resolveralu meyor quien ta educáu na creatividá y non na memorización de les llecciones; que les moces sobresalen en llectura y los mozos en matemátiques y ciencies; o que too nun se igua con más dineru, pos la inversión educativa -superada la barrera de los 50.000 euros de costu de la educación obligatoria por alumnu- nun garantiza meyores resultaos.

  Categories: