Portada Mocedá Estudiantes Progresistas cambien llibros por firmes

Estudiantes Progresistas cambien llibros por firmes

by asturnet

“Trueque. La to firma por un llibru” ye una acción entamada pola Asociación Xuvenil Estudiantes Progresistas, l’Asociación Xuvenil y de Voluntariáu Esnala y el G.S. La Calzada, enmarcada na Selmana Europea de la Prevención de Residuos que n’Asturies coordina COGERSA. Ta dirixida, per un llau, a allongar la vida d’usu de los llibros, y por otru, a concenciar a los participantes de la importancia del cuidáu del mediu ambiente. La Plaza’l 6 d’agostu de Xixón ye’l llugar escoyíu pa la celebración d’esta actividá, el viniente sábadu, 26 de payares.

Por aciu esta actividá, la organización quier “promover la reutilización de llibros depositaos en COGERSA como resultáu de la recoyida selectiva del papel”, y, al empar, “movilizar a la población de Xixón alredor d’una demanda de los colectivos ecoloxistes del conceyu: la protección de la redolada del Banzáu de San Andrés de los Tacones”, qu’esplique, presenta una rica biodiversidá.

Al traviés d’una firma, los participantes van poder xunise a esta reivindicación al empar que van recibir de baldre un llibru usáu col fin d’allongar el so usu. Mientres la tarde, van entamase actividaes d’animación pa los más pequeños, rellacionaes cola llectura y el mediu ambiente.

Tamién te podria gustar