Portada Cine Estrenase ‘Coco’, l’homenaxe de Pixar a México de les Navidaes

Estrenase ‘Coco’, l’homenaxe de Pixar a México de les Navidaes

by redacción asturnews

Disney Pixar vuelve ablucar cola so última propuesta animada, Coco, que s’estrena esti vienres nes sales españoles y de la que dicen los críticos que ye una auténtica obra maestra que se xacia mano a mano con películes de la talla de la saga de Toy Story (1995), Up (2009) o Del Revés (2015).

Bastante ye que, el director Llee Unkrich ta detrás de la tercer entrega de les aventures del vaqueru Woody y l’astronauta Buzz Lightyear, la cinta más esitosa del estudiu. Y agora, l’estadounidense xunió fuerces xuntu al guionista y director Adrián Molina para crear una preciosa hestoria qu’apuesta por trespasar fronteres nuna dómina na que Donald Trump impón muries innecesaries. El filme ta ambientáu nel Día de Muertos en México, una de les fiestes más emblemátiques del país azteca, onde batió récords de taquilla con 19 millones d’espectadores y una recaldación de 50 millones de dólares. Cuenta con una trama que nun tien nada que ver colo que la factoría Pixar teníanos avezaos y onde la muerte tien un protagonismu esencial.

Equí’l tratamientu que s’otorga a l’alcordanza de los difuntos ye d’un respetu absolutu, d’una cercanía y una sensibilidá ablucantes que faen qu’esa etapa tan doliosa sía vista con naturalidá, como si tratar d’un viaxe especial a un llugar máxicu. La maxa vívese precisamente en cada fotograma d’esti cuentu qu’arrinca cola sintonía de Disney interpretada con música mariachi. Y ye que tamos énte un preciosu homenaxe a la cultura y les tradiciones más ancestrales de México.

Tamién te podria gustar