Portada Música Estopa comparte un vídeu optimista de ‘Camiseta de rokanrol’

Estopa comparte un vídeu optimista de ‘Camiseta de rokanrol’

by redacción asturnews

Estopa vieno acabante compartir un vídeu optimista de ‘Camiseta de rokanrol’. Tratase de la tercer tema en sumase a la serie de vídeos compartíos pela banda mientres el confinamientu. 

El grupu musical Estopa compartió una nueva versión del so cantar Camiseta de rokanrol con un vídeu optimista grabáu dende les sos respectives cases mientres el periodu de confinamientu por coronavirus. Según un comunicáu de la discográfica Sony Music Spain, la nueva versión ye la tercera en sumase a la serie de vídeos compartíos por Estopa mientres el confinamientu, que yá grabó Corazón ensin salida y Espertar.

Camiseta de rockanrol ye un cantar perteneciente al últimu álbum del grupu, Fueu, publicáu en 2019 y que contien otres temes como Atrapáu, Espertar, Yo nun toi llocu y Corazón ensin salida.

Los hermanos Muñoz caltiénense bien activos nestes llargues selmanes de confinamientu. El 27 de marzu protagonizaron un conciertu en vivu dende les sos respectives cases, nel que repasaron de forma doméstica dalgunos de les sos temes más queríes. Amás, aprovecharon el confinamientu pa llanzar otru cantar. El 17 d’abril presentaron nes redes ‘Corazón ensin salida’, el nuevu single del so últimu álbum ‘Fueu’, grabáu en casa.

David y José Muñoz atopar en plena xira de conciertos cuando españó la crisis sanitaria. El tour arrincara n’avientu, dos meses dempués de salir al mercáu’l so últimu trabayu discográficu ‘Fueu’.

Tamién te podria gustar