Esti xueves aporta’l movimientu Ouishare a Xixón

Esti xueves aporta’l movimientu Ouishare a Xixón
04 mayu 16:55 2017 Imprimir

El movimientu Ouishare llega esti xueves de la mano d’Impulsa a Llaboral Centru d’Arte y Creación Industrial con un eventu en formatu de charres de mañana y tarde.

El movimientu Ouishare sal per primer vegada de Madrid y Barcelona y escoyó la ciudá de Xixón pa tener la ocasión de compartir colos sos representantes más destacaos la so visión y esperiencia sobre la economía colaborativa. Esti eventu ta entamáu pol Conceyu de Xixón al traviés d’Impulsa y Ouishare la comunidá global y abierto de xente apasionao qu’axunta a cientos d’empresarios, makers, diseñadores, investigadores, representantes públicos y otros ciudadanos enfotaos n’impulsar la Economía Colaborativa.

En formatu de charres de mañana y tarde, van falar d’idegues y proyectos innovadores pa faer d’esti eventu una esperiencia única d’aprendizaxe y n’última instancia pa provocar acción, y pallo cuntamos con un gran equipu de Ouishare España, compuestu por Albert Canigueral, Javier Creus, Nachu Mas, Ángel Álvarez Taladriz y Pako Rodríguez.

Amás, van presentar el proyectu Cristasa Collaboradora, van roblar un alcuerdu cola plataforma de crowdlending más importante a nivel nacional, Arboribus; y tamién van presentar la so plataforma de crowdfunding social con Llánzanos; y Fundación Cotec va presentar les conclusiones del so grupu de trabayu sobre economía colaborativa…

Más información

  Categories: